החל ממחר ועד יום שישי בשבוע הבא מקיים "המרכז לזכרו של מייקל לוין לסיוע לחיילים בודדים וחסרי עורף משפחתי" מבצע התרמה באתר העמותה: lsc.org.il - וזאת לצורך המשך הפעילות והרחבתה לטובת החיילים הבודדים.

בצה"ל משרתים כ־7,000 חיילים בודדים, שכמחציתם הם ישראלים, שאומנם יש להם משפחה בארץ, אך היא אינה מעניקה להם עורף משפחתי. חיילים אלו הם יוצאי החברה החרדית או צעירים בסיכון, ילדים אשר גדלו במשפחות אומנה או פנימיות, וחלקם אף מגיעים לשירות הצבאי היישר מהרחוב. מרכז מייקל לוין מלווה את החיילים עוד לפני הגיוס, במהלך שירותם הצבאי וכחמש שנים לאחר השחרור. העמותה פועלת בשלושה מרכזים: בירושלים, בתל אביב ובבאר שבע, והיא נסמכת על תרומות.

מרכז מייקל לוין נשען לא מעט על מערך מתנדבים של בוגרי העמותה, ובהם גם חיילים משוחררים שממשיכים להיעזר בה וחונכים חיילים בודדים אחרים. משה ברקוביץ', בן 24 המתגורר בבאר שבע, מחלוצי המועדון שהוקם בעיר לחיילים בודדים, מגיע באופן קבוע למועדון כמתנדב פעיל. הקשר שלו עם הוריו ניתק כשהיה בן 18, והוא מספר: "המועדון הוא בית בשבילי, ובו קיבלתי את הצרכים הבסיסיים, כמו ארוחות חמות, ציוד, ובעיקר חברים שהפכו למשפחה שלי".

כיום משה לומד במכינה של מכללת סמי שמעון בעיר, לקראת השנה הבאה שבה יתחיל ללמוד הנדסת תוכנה. תוך כדי לימודי המכינה הוא עובד סביב השעון כדי לממן גם את הלימודים ולכלכל את עצמו. מבצע ההתרמה יימשך עד 16 בספטמבר.