אמיר ארגמן (33) נפצע באורח קשה מאוד בתאונת דרכים כשהיה בן 18. רופאיו נתנו לו סיכויים נמוכים לעמוד על רגליו. בזכות כוח רצון ונחישות, מחר הוא ישתתף יחד עם מאות אנשים עם מוגבלות במרוץ השישי לכבודו של שניאור חשין ז"ל, שמקיימת העמותה במרכז הספורט הלאומי בתל אביב.

במשך שבועות היה ארגמן מורדם ומונשם, והוא עבר ארבעה ניתוחי ראש מצילי חיים. הוא החל בתהליך שיקום ארוך, ובסיומו רופאיו חששו שלא יוכל לעמוד על רגליו והמליצו לו לא לאמץ אותן. אף שקיבל פטור משירות בצה"ל, אמיר התנדב לשירות ביחידת 669. תוך כדי השיקום הוא התנסה ברכיבה על אופניים יחד עם מלווה, והתאמן במשך זמן רב כדי להשתתף באירוע "גלגלים של תקווה", שם נחשף לפעילותה של אתגרים והחליט להשתלב בחוג הרכיבה של העמותה.

"ראיתי שישנם עוד הרבה מאוד אנשים עם מגבלה שעושים פעילות ספורט אתגרי. מיד התחלתי לרכוב על אופניים יחד עם מלווה־מתנדב בעמותה, ומאז - וכבר עברו 15 שנים - אני בפעילויות שונות של אתגרים, וגם עובד בעמותה. כיום אני גולש בים ורץ חמישה קילומטרים ללא הפסקה", מספר ארגמן.

מנכ"ל עמותת אתגרים ניר הכהן מוסיף: "כוח הרצון, הנחישות והאמונה בניצחון הרוח של אמיר הם דוגמה אחת מיני רבות לפעילות מעוררת ההשראה של חברי ומתנדבי העמותה".