ליאור פרלמוטר, חצי מצמד הטראנס הישראלי "אסטרל פרוג'קשן", נעצר ביום שישי האחרון בחשד כי שלח הודעות מטרידות לבת זוגו ובחלקן איום מרומז על חייה. שלושה ימים אחרי שהאריך ביהמ"ש השלום בפ"ת את מעצרו של המוזיקאי, החליטה השופטת בביהמ"ש השלום בפתח תקווה, עדנה יוסף קוזין, לשלוח את החשוד למעצר בית בבית שותפו לצמד המוזיקלי, אבי ניסים. 

החלטת השופטת לשחרר את החשוד למעצר בית התקבלה לאחר שהבינה כי מאז הארכת המעצר הראשונה שהתקבלה ב-30 בספטמבר, לא קודמה החקירה והמשטרה לא ביצעה כל פעולה מאז נעצר החשוד בערב ראש השנה. בנוסף לשליחתו של פרלמוטר למעצר בית, הוסיפה השופטת התחייבות עצמית על סך חמשת אלפים שקלים ושתי ערבויות צד ג' על סך של חמשת אלפים שקלים כל אחת, כמו כן הפקדה כספית על סך 1,500 שקלים.

"כפי שעלה בדיון, מאז הורה בית המשפט על הארכת מעצרו של החשוד, לא עלה בידי היחידה החוקרת לקדם את החקירה למעט פעולה אחת, וכאמור, יש פעולות חקירה לביצוע. בנסיבות אלו, ולאחר שנתתי משקל לכך שהחשוד נתון במעצר כבר ארבעה ימים וללא עבר פלילי, אני מורה על שחרורו של החשוד והעברתו למעצר בית", הסבירה השופטת.

היא עוד ציינה כי קיים חשד סביר שהחשוד מעורב בחשדות המיוחסים לו. פרקליטתו של החשוד, ענת קירשנברג, מהסנגוריה הציבורית, טענה כי העובדה שמרשה לא נחקר מאז הוארך מעצרו, מהווה, רק היא, עילה לשחרורו. זאת, חרף בקשת נציג המשטרה, רס"פ יהודה גיגי, להאריך את המעצר. הוא ציין: "מדובר בחשוד שמאיים על המתלוננת בהודעת ווטאסאפ בהודעות מטרידות תוך איומים ואיחולים למוות". עוד אמר נציג המשטרה כי "מאז המעצר, ביצעה המשטרה פעולה חוקרת טכנית אחת שלא הניבה דבר".