הקטל בדרכים נמשך: הולך רגל בשנות ה-60 לחייו נהרג היום (רביעי) מפגיעת משאית ברחוב הרב יהודה צבי מלצר ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום וביצעו בו פעולות החייאה, אך בסופן נקבע מותו. בתוך כך, שעות ספורות לאחר מכן נקבע מותו של הולך רגל בן 84, שנהרג לאחר שנפגע הבוקר מאוטובוס ברחוב בר כוכבא בפתח תקווה.

לאחר שנפגע מהאוטובוס, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להולך הרגל טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח בילינסון, כשהוא פצוע באורח קשה, סובל מחבלת ראש, מורדם ומונשם. כעבור זמן קצר, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

המשטרה עיכבה לחקירה נהג משאית זבל, תושב נס ציונה בשנות ה-60 לחייו, החשוד במעורבות בתאונה הקטלנית ברחובות. בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו בחקירה.

זירת אירוע הדריסה בפתח תקווה (צילום: דוברות המשטרה)
זירת אירוע הדריסה בפתח תקווה (צילום: דוברות המשטרה)

חובש רפואת חירום במד"א, גד מימרן, סיפר על התאונה ברחובות כי "הפצוע שכב בסמוך לחלקה האחורי של המשאית כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות קשות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

 עומר אגיב, חובש רפואת חרום במד"א, סיפר על התאונה בפתח תקווה: "ראינו על הכביש גבר כבן 80 שוכב מחוסר הכרה, בסמוך לאוטובוס שפגע בו, הוא סבל מחבלת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, הרדמנו והנשמנו אותו ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה".