שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי הבטיחה השבוע לראשי הרשויות בנהריה, מטה אשר ומגידו, ליישם פרויקטים גדולים הקשורים בכבישי הצפון, כאשר הבולט שבהם הוא השלמת כביש 6 עד המועצה המקומית שלומי. גבי נעמן, ראש מועצת שלומי, התייחס לדברים היום (חמישי) בראיון ליואב מינץ בתוכנית "קפאין" ברדיו צפון 104.5FM.
 
"מדובר בתקציב להשלמת התכנון בלבד. כביש 70 יורחב לשני נתיבים עד שלומי. מיכאלי אמרה לי בעבר כי לא צריך לסלול יותר מדי כבישים כי זה יגדיל את נפח התנועה. שאלתי אותה: 'את רוצה לסגור את תושבי הצפון? המאבק שלנו הניב פירות, לא שיש בשורה בביקור השרה. היא בסך הכל אמרה שיש החלטה ושהכסף קיים. בגלל הבחירות לא רצינו לומר את דעתנו. לפחות החלק של התכנון חשוב", אמר נעמן.
 
"כביש 6 יגיע לשלומי, אם ירצו או לא ירצו, לא יעזור כלום", הוסיף. "מסוף תחבורה גדול ומרכזי אמור לקום בשלומי. שלומי הופך להיות מוקד, תקום תחנת משטרה ותחנת כיבוי אש, כדי לתת לפריפריה של שלומי מענים להכל. עצם העובדה ששרה מגיעה לצפון ואומרת את האמירה הזו, וסביבה כל הסמנכ"לים של המשרד, יש בה לקידום המהלך. ללא כביש 6, נמשיך לדשדש עוד 20 שנה. כביש 6 יקפיץ אותנו 20 שנה קדימה". 


 
לסיום אמר, כי "הרבש"צים בצפון המנהלים מאבק ממושך על תנאי עבודתם, שמקבלים 7,000 שקלים, שובתים מאמש עד להודעה חדשה ואין מי שיפעיל את כיתת הכוננות בשלומי. זה אחד המאבקים החשובים שיש במדינת ישראל. סוף סוף הם הצליחו להתאגד, הם עושים עבודת קודש והם אנשים הראשונים שיש בכיתות הכוננות. היום אין רבש"צים בשלומי, אלו דברים שאסור שיקרו".