יעקב בראון, דייר שפונה בעקבות בור הבולען שנפער בבניין בו הוא מתגורר בהוד השרון, התראיין היום (שני) אצל ענת דוידוב בתכניתה ב-103FM ושחזר את הרגעים בהם נודה לו על האירוע, ומה לדעתו הגורמים לכך. 

שוב האדמה פערה פיה: בולען נפער בחנייה של בניין מגורים בהוד השרון | צפו

"לא הרגשתי טוב היום, אז הייתי במיטה, תוך חמש דקות ירדתי למטה ולא חזרתי יותר למעלה. סגרו את הבית, בניין עם 20 דירות. היינו עד עכשיו ברחוב", סיפר בתחילת הריאיון.

בראון התייחס לגורמים שהובילו לדעתו למצב הקיים: "זה היה צפוי, זה היה ממש צפוי. אנחנו גרים בבית יחסית חדש, הבית שלנו בן 11 שנים, בית שלידנו עשו לו תמ"א 38. הקבלן חרג בבנייה בצורה רצינית, במקום שיש חנייה למטה הוא עשה דירות. אין להם ברירה אלא לעשות בור עמוק עם חניה תת קרקעית, הם ירדו 7 קומות למטה במעבר בין הבית שלנו לבית ליד. כנראה שגמרו את זה התברר שזה לא מתאים, אז פירקו את הכול בחזרה והתחילו לחצוב".

לשאלה האם הדיירים ראו סדקים בבניין, ענה שמעט: "מעט היה בבניין שלנו. לפני שבועיים גילינו שהם חוצבים למטה. על כל פנים, אני עדיין לא יכול לחזור לדירה, סגרו לנו את הבית. אף אחד לא נכנס. אני עוד לא יודע איפה אישן היום. גורמי הרווחה נמצאים באזור הבניין".

בראון תיאר בסיום השיחה את תגובות שכניו: "מדובר ב-20 משפחות. בחיים שלי לא ראיתי דברים כאלה, הופתענו. תארי לך, אני במיטה, בתוך חמש דקות אני מחוץ לבית. ממש שוק. אני בן 88". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM