אלפי אנשים עם מוגבלויות משתתפים מדי שנה עם עשרות אלפים נוספים במהלך 27 שנות פעילותה של עמותת אתגרים בפעילויות ספורט אתגרי בטבע, שנועדו להעצים ולשלבם בחברה. הערב תקיים העמותה בהיכל התרבות בתל אביב את ערב ההתרמה השנתי שלה, ובו תופיע להקת "תיסלם" עם מיטב שיריה. כל ההכנסות מהאירוע הן תרומה לטובת פעילותה של העמותה. אחד מחברי אתגרים שסיפורו האישי מעורר השראה הוא אלחנן גבריאלי.

לפני עשור נפצע גבריאלי, בן 55, בתאונת דרכים בצורה קשה מאוד. חודש ימים נלחם על חייו ונותר קטוע יד ורגל. במהלך השיקום שעבר נחשף גבריאלי לפעילותה של אתגרים, והחל להשתתף בחוג האופניים של העמותה ובהמשך בסקי מים ובצלילה. "במפגש שלי עם אתגרים נחשפתי ליכולות ולמסוגלות שלי, והתחלתי לעשות דברים שאני לא האמנתי שאהיה מסוגל לעשות", סיפר גבריאלי, שאף החל לשחק כשוער נבחרת ישראל בכדורגל לקטועים. הוא הוסיף: "הצלקות שלי מזכירות לי איפה הייתי, אך לא מכתיבות לי לאן אני הולך".

מנכ"ל אתגרים ניר הכהן אמר לקראת אירוע ההתרמה הערב: "אנו נרגשים מאוד לחגוג ולהצדיע לאלפי חברות וחברי עמותת אתגרים, הפורצים גבולות מדי יום ומזמינים את הקהל להגיע וליהנות מערב שכל כולו השראה, הכרת הטוב והוקרתו. זוהי זכות גדולה להיות חלק ממשפחת אתגרים, המאפשרת לאלפי ילדים ובוגרים עם מוגבלויות להאמין ביכולתם ולהוכיח לעצמם ולחברה כולה שאין דבר העומד בפני כוח הרצון.

יעילות פעילויותיה של אתגרים הוכחה ככלי להעצמה אישית, לחיזוק הביטחון והדימוי העצמי ולהרחבת היכולות בכל תחומי החיים. העמותה פיתחה מגוון ענפי ספורט חדשים בטבע המותאמים לצרכים מיוחדים, היא פועלת בכל רחבי הארץ, ופעילותה פתוחה לכלל ציבור האנשים עם מוגבלויות מכל סוג שהוא ולכל הגילים. בכל שנה לוקחים חלק בפעילויות כ־5,000 ילדים ובני נוער ויותר מאלף בוגרים.