אישה בת 40 נהרגה היום (שני) בתאונת דרכים במעורבות של משאית ושני כל רכב בכביש 4314, סמוך לכפר דניאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א ורופא מבית החולים שמיר-אסף הרופא קבעו את מותה של נהגת אחד הרכבים והעניקו טיפול רפואי לנהג המשאית, צעיר בשנות ה-20 לחייו ולנהגת מהרכב השני (30), שנפצעו באורח קל.

פרמדיק מד"א גיא בובליל וד"ר ראם שדה מבית החולים שמיר-אסף הרופא שהגיעו למקום בגי'פבולנס טיפול נמרץ של מד"א סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות משאית ושני כלי רכב. אחד מהרכבים היה לכוד תחת חלקה הקדמי של המשאית, במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הנהגת חולצה כשהיא ללא סימני חיים עם פגיעה רב מערכתית קשה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. הנהגת מהרכב השני, אישה כבת 30 ונהג המשאית גבר בשנות ה-20 טופלו ע"י צוות נוסף של מד"א בזירת האירוע".

אתמול נהרג איש התקשורת והשיווק, חבר מערכת וואלה ירון אחר, בתאונת דרכים בשרון. אחר נפצע אנושות בתאונה בעת שרכב על אופנוע, בכביש 531 ליד כפר שמריהו. מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. תושב השרון בשנות ה-60 לחייו שהיה מעורב בתאונה עוכב לחקירה במשטרה. אחר, בן 52 במותו, הניח אחריו אישה ושלושה ילדים.