ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן שוחח היום (רביעי) עם ענת דוידוב ב-103FM על ההערכות לפיהן עירו צפויה להכפיל את אוכלוסייתה עד 2050, והתייחס גם לחקירתו ברשות המסים בחשד לעבירות מס: "אני סומך במאה אחוז על רשויות החוק, בטוח שכשיגיעו המסקנות אני אצא מורווח". 

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן נחקר ברשות המיסים בחשד להעלמת מס
זו העיר במרכז הארץ שהולכת להכפיל את מספר תושביה עד שנת 2050 

בפתח הדברים התייחס להכפלת העיר רמת גן ואמר: "קודם כל זה בהחלט יום חג ובשורה אדירה לעיר. תוכנית אב שנפקדת ונולדת מחדש אחרי 50 שנה. זה לא רלוונטי לרמת גן של היום, ובעיקר לא היה פתח לתכנון נקודתי ופרסונלי. הבשורה היא בכך שמהיום יש וודאות ושקיפות וצפי מה הולך להיות בעיר. הכותרת שאתם אומרים שהעיר תכפיל את עצמה - זה לא יקרה. אנחנו הוכחנו את עצמנו בשלוש שנים האחרונות הורדנו את הבנייה בשני שליש משיקול דעת שאומר, איזה תשתיות יש לנו".

כלומר: קודם תשתיות ואז בנייה?
ברור. למה עצרנו את הבנייה? ברגע שאין גני ילדים כמו שאנחנו רוצים - הרי זה לא חוכמה לקחת ילדים ולדחוס אותם כמו סרדינים באיזה מבנה שהיה מחסן חירום של עיריית רמת גן והסבו אותו לגן. אני מדבר על בתי ספר, גנים, תשתיות ירוקות, יחד עם שילוב של תחבורה שיתופית כל זה יאפשר לבנייה בעיר. יש ביקושים - כולם רוצים לגור ברמת גן. רמת גן היא עיר של כולם - יש זרימה אדירה של צעירים. מבחינתי באזור מתחם הבורסה אפשר ללכת על בנייה לגבוה - אפםשר להגיע עד השמיים כמו בניו יורק. זה אחד ממנועי הצמיחה והוא אמור לייצר את ההכנסות. היום בכל הבורסה יש מיליון מטרים רבועים".

כשנשאל מתי כל זה צפוי לקרות השיב: "תראי, בבורסה הדברים קורים מהר. זה לוקח זמן, צריך סבלנות. הרבה מזה יעשה על ידי המחליפים שלי בעתיד. בין הצורך להפחית צפיפות כמה שאפשר, לבין הצורך לאפשר לדור הבא להישאר אנחנו צריכים קודם כל לפתח את התשתיות. אני מאמין שמה שהמדינה עושה במטרו וברכבת הקלה יחד עם מה שאנחנו עושים כל זה משתלב יחד. יש המון אתגרים, וכשעובדים בשכל ובידיים נקיות אפשר להתקדם".

לסיום התייחס לחקירתו ברשות המסים ואמר: "יש בדיקה ואני מברך עליה, אני סומך במאה אחוז על רשויות החוק. אני בטוח שכשיגיעו המסקנות אני אצא מורווח מזה - אקבל כסף יותר משיצא ממני, זו העובדה. זו הפתעה גדולה אבל אני לא מוטרד לרגע. חוץ מזה שהפסדתי יום עבודה כי תפסו לי את כל היום, זה הנזק היחידי. זה לא שאני אומר שמישהו תפר לי תיק, לא מעניין אותי אם עומדים מאחורי זה יריבים פוליטיים".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103fm