גל האלימות ששוטף את ישראל נמשך, כאשר אתמול פורסמו שני מקרים נוספים מהימים האחרונים של תקיפת נהגי אוטובוס. במקרה הראשון המשטרה פתחה בחקירת תקיפת נהג אוטובוס שלשום בערב בקריית אתא על ידי מספר נערים. מהחקירה עולה כי מספר נערים שהיו על האוטובוס סברו כי הנהג לא דיבר בכבוד לאישה מבוגרת שעלתה לאוטובוס, ועל רקע זה תקפו אותו באגרופים וריססו לעברו גז פלפל. בהמשך, הנערים השליכו סלע לעבר שמשת האוטובוס וניפצו אותה. כתוצאה מהתקיפה נהג האוטובוס נפצע באורח קל ופונה למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה.

במקרה השני, המשטרה עצרה חשוד שתקף באכזריות בשבוע שעבר באמצע נסיעה נהג אוטובוס בעיר יקנעם, לאחר שזה לא אפשר לו לרדת באמצע צומת. מחומר החקירה עולה כי החשוד ביקש מנהג האוטובוס לרדת שם ולא בתחנה. כשהנהג סירב, החל החשוד לתקוף אותו במהלך הנסיעה וגרם לו פציעה.

בנוסף, תושב עכו נעצר בחשד שתקף שלשום באמצעות אלה, סמוך לעין המפרץ, נהג רכב שלא אפשר לו להיכנס לנתיב נסיעתו וגרם בטעות נזק לרכבו.

מהחקירה עולה כי הקורבן לא אפשר לנהג רכב אחר להיכנס לנתיב נסיעתו, ועל רקע זה נהג הרכב חסם את נתיב נסיעתו של הקורבן, יצא מרכבו כשהוא אוחז בידו במוט ברזל והחל להכות באמצעות המוט ברכבו של הקורבן ובידו ונמלט מהמקום. כתוצאה מהתקיפה נגרמו למתלונן חבלות, והוא קיבל טיפול במרכז הרפואי לגליל בנהריה.