תקרית חמורה במדרחוב ההגנה קציר במרכז העיר פתח תקווה: רוכב אופנוע שניסה להימלט משוטר ומפקחת מהאגף לפיקוח הרב תכליתי בעירייה, שזיהו אותו כשהוא רוכב במדרחוב קציר, כשהוא ללא קסדה, תוך סיכון הולכי הרגל, נעצר לחקירה אחרי שהתעמת עם השניים. כתוצאה מנפילת אופנועו, תוך כדי נסיון בריחתו נפגעו השוטר והמפקחת מכוויות מהאגזוז של האופנוע.

בראשון האחרון סמוך לשעה 17.00 אחר הצהריים במסגרת פעולות אכיפה ומניעת מפגעים בדרך, הבחינו שוטר מיחידת השיטור העירוני ומפקחת מהפיקוח הרב תכליתי ברוכב האופנוע כשהוא רוכב במדרחוב המותר להליכה בלבד, וזאת כשהוא ללא קסדה לראשו. השניים סימנו לו לעצור ולאחר שהתקדם לעבר השניים נתבקש הרוכב למסור את פרטיו. 

במשטרה מציינים כי רוכב האופנוע המשיך ברכיבה ודרס את השוטר, שלמרות שנפגע המשיך להיאבק ברוכב, ולבסוף גם הצליח לבצע את מעצרו. תוך כדי המאבק נפל האופנוע, כאמור, והשוטר והמפקחת מהשיטור העירוני שהיתה לצידו נפגעו מכוויות.

מבדיקת פרטיו של החשוד עולה כי מדובר בתושב העיר בן 26 שרכב על הקטנוע ללא קסדה, כאשר הוא בפסילת רישיון, ובחיפוש בכליו נתפס חומר החשוד כסם.

החשוד נעצר לחקירה ובסיומה נכלא והשוטר פונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי בלינסון בעיר. אתמול הוארך מעצרו של החשוד עד ליום שלישי.