עמותת חיינו מקיימת בימים אלה את פרויקט "מאירים משאלה בחנוכה", שבמסגרתו היא מעניקה מאות מתנות לכ־550 ילדים חולי סרטן לרגל החג. איתי חיים בן ה־15 אובחן כבר בגיל 11 חודשים בלבד עם גידול סרטני. ניתוח שהיה אמור לעזור לו להתמודד עם המחלה פגע בו והפך אותו מתינוק בריא לילד עם צרכים מיוחדים. על אף ההתמודדות הכפולה והמורכבת של איתי, מתנדבי עמותת חיינו מחכים בכל שנה לשמוע בחנוכה מה תהיה הבקשה שלו במסגרת פרויקט הגשמת המשאלות של העמותה.

לפני ארבע שנים הוא ביקש תוכי ג'אקו. אמא של איתי הסבירה שבגלל שלאיתי אין חברים, הוא ביקש חבר שיוכל לדבר איתו. השנה, במהלך טיול בית ספר הוא עלה לראשונה בחייו על קיאק. איתי התלהב כל כך מהשיט, שהחליט לבקש סירת קאנו אמיתית. אחרי מאמצים מרובים הצליחו מתנדבי העמותה גם השנה להגשים את המשאלה הלא שגרתית של איתי, עד לשנה הבאה.

כדי לממן את הפרויקט, עמותת חיינו יצאה בקמפיין מימון המונים שמתקיים בימים אלו וניתן למצוא אותו בחיפוש "מאירים משאלה" באתר JGive או בחיפוש "חיינו - חנוכה" באינטרנט. מאות מתנדבים מגיעים בימי החג ואחריו לכל רחבי הארץ ומחלקים מתנות לילדים וגם לאחיהם. "האושר לילדים הוא התגמול האמיתי עבור הפרויקט האדיר הזה, שמתחיל כשלושה חודשים לפני החג עם קבלת המשאלות מהילדים, קניית המתנות, אריזת כל הציוד והשילוח בכל ימי החג", מספרים בעמותה.