צעיר ישראלי בן 23 מאשדוד נפטר אמש בעיר קנקון במקסיקו, ככל הנראה לאחר שחש לא טוב כשהיה במסיבה, כך דווח הבוקר (שני) בוואלה!. על פי הדיווח, הצעיר,  דילן גרימברג מאשדוד, פונה לבית החולים במדינה ושם נקבע מותו. נסיבות המקרה טרם התבררו. במשרד החוץ מכירים את המקרה, נמצאים בקשר עם המשפחה ומסייעים לה בהעברת הארון ארצה.

יהודית, אשתו של האב סיפרה לוואלה: "הוא ילד טוב, היה הילד הקטן שלנו. הכי טוב והכי אחראי, הוא אהב לעזור ואהב את החיים. מאוד חיכה לטיול הזה, הוא דיבר איתנו בשבת ואמר שפגש מלא ישראלים והוא מאושר. ילד מקסים עם לב זהב. אהוב, החיוך לא ירד לו מהפנים".

"הוא ילד זהב עם נשמה ענקית". סיפרה אחות של חבר טוב שלו. "אין מקום שלא היה בו ולא העלה חיוך. תמיד מחייך, זורם ועושה צחוקים. ילד של בית, לא שותה, לא מעשן וסיים צבא בפלוגות בכיפת ברזל. הוא לא מזמן למד במקיף א' בעיר. בקיצור ילד של אמא .עצוב. רק לפני שבועיים היה אצלנו בשישי ואכל קציצות".

אמש, מורן קייזר, אזרחית ישראלית בת 39 נרצחה בדיסלדרוף בגרמניה. על פי הדיווח, הישראלית נדקרה למוות על ידי בן זוגה בן ה-33 לאחר ויכוח סוער בדירתה בעיר. הקונסול הישראלי בקשר עם משפחתה. ברומא, צעירה ישראלית בת 24 נדקרה בתחנת מטרו ברומא על ידי גבר זר.