בטקס מרגש, שהתקיים ביום חמישי האחרון, התגייסו לצה״ל שישה תלמידים עם צרכים מיוחדים מבית הספר גשר ברחובות, אשר השתתפו בתוכנית "גדולים במדים" של עמותת יד לילד המיוחד. החיילים יצטרפו ליחידת חושן של אגף התקשוב וההגנה בסייבר, האמונה על הפעלה מבצעית של מערכות ורשתות התקשורת והנתונים הצה"ליים, בסלולר, בלוויינות וברשתות הסיבים.

החיילים החדשים, עצמאיים בתפקודם ובעלי יכולת חשיבה לוגית ואנליטית, ישרתו בתפקידים טכנולוגיים שונים ביחידה. גיוסם של השישה נתמך על ידי חברת סלקום, אשר אימצה את יחידת חושן ומקיימת עם חייליה ומפקדיה פעילויות שוטפות.

בטקס שנערך בבית סלקום בהשתתפות בכירי החברה, מפקדי חושן ומשפחות החיילים, אמר נציג המתגייסים שקד שלו: "כשהתחלתי את התיכון לא האמנתי שאצא ממנו ליחידת תקשוב. ביחידת חושן קיבלו אותנו כשווים, ובביקורי ההכנה בבסיס כבר הכרתי חיילים וחיילות מדהימים שהיו אדיבים ומכילים. תודה רבה לכל מי שפתח עבורנו את הדלת לחלום, שהוא שירות צבאי שווה".

מפקד חושן אל״מ ע׳ הוסיף: "התכנסנו כדי להתחיל מסע מרגש להוביל שינוי חברתי נוסף. צה"ל ידוע ביכולתו לחבר בין אוכלוסיות וקהילות שונות, והיום אנו מטמיעים סימנים בכך באמצעות שילוב נוסף של אוכלוסיות מיוחדות ביחידות".

מנכ״ל סלקום דניאל ספיר אמר: "סלקום מלווה את יחידת חושן בפעילויות מגוונות, ונרגשת כעת לתת את חלקה בשילוב חיילים עם צרכים מיוחדים ביחידה".

ומנכ״ל עמותת יד לילד המיוחד, הרב מנדי בליניצקי, סיכם: "אני מבקש להודות לסלקום שנותנת תמיכה ומימון לפרויקט חשוב מאין כמותו לחברה הישראלית, ולחיילינו החדשים אני מאחל הצלחה והמשך התפתחות אישית ומקצועית. אנחנו גאים בכם, ותמיד מאחוריכם".