האם מנכ"ל רשות שדות התעופה, אלוף (במיל') חגי טופולנסקי, שהחל לכהן בתפקיד לפני כשמונה חודשים בלבד, בדרך להדחה? דירקטוריון רשות שדות התעופה החליט אתמול לזמן לבירור את טופולנסקי, שצפוי להתקיים בקרוב.

אם הדירקטוריון, בראשותו של האלוף (במיל') יצחק ג'רי גרשון, יחליט לאחר הדיון הנוסף על הפסקת עבודתו של טופולנסקי, ההחלטה תהיה כפופה לאישורה של שרת התחבורה מירי רגב. ההערכות בקרב גורמים ברשות שדות התעופה הן שהיא תתמוך במהלך. טופולנסקי מונה לתפקידו כמנכ"ל הרשות על ידי שרת התחבורה הקודמת מרב מיכאלי.

גורם ברשות טען בשיחה עם "מעריב" כי התחושה היא שהכוונה להדחתו של טופולנסקי נובעת ממניעים פוליטיים. אותו גורם ציין כי מאז כניסתו לתפקיד פעל טופולנסקי בנחרצות לקיצור זמני ההמתנה בנמל התעופה בן־גוריון, באמצעות גיוסי כוח אדם מסיביים וצעדי התייעלות, ובמקביל גם התמקד בפעילות לצמצום מספר המזוודות שלא הגיעו ליעדן בזמן, הניע תהליכי דיגיטציה, קידם את פרסום מכרז המוניות בנתב"ג, על רקע הטענות על הפקעות מחירים, והוביל תוכניות פיתוח נרחבות.

"הוא נכנס במרץ רב לתפקיד ועם תוכניות לטווח הקצר והארוך, ומאוד תמוה שאחרי תקופה קצרה יחסית כבר פועלים להדחתו", הוא הוסיף.
גורם נוסף ברשות שדות התעופה, ששוחח עם "מעריב", דחה את הטענות. "אין כאן שום שיקול פוליטי, ושרת התחבורה כלל אינה מעורבת בזה. שמעתי שדווקא היו לחצים מכיוונה של שרת התחבורה הקודמת להשאיר את המנכ"ל בתפקידו. השיקולים של חברי הדירקטוריון הם מקצועיים וענייניים. בישיבת הדירקטוריון הועלתה תמונת מצב בעייתית לכאורה על התנהלות המנכ"ל", הוא טען.