בימים האחרונים החלה לפקוד אותנו מערכת חורפית רצינית, שככל הנראה תלווה אותנו בתקופה הקרובה,  ומי שיעבדו סביב השעון בתנאים הסוערים יהיו השליחים - רוכבי הדו־גלגלי שייסעו להם בכבישים הרטובים. "בימי סערה הדבר הראשון שעומד לנגד עיניי והוא בראש סדר העדיפויות שלי, הוא בטיחותם של השליחים”, אומר מוטי ריכטר, הבעלים של רשת הפיצה פאפא ג'ונס. "אנו מעדכנים את לקוחותינו שעשויים להיות עיכובים יותר מהרגיל בעקבות מזג האוויר ובכך מורידים מהלחץ של ההגעה של הרוכבים אל היעד היות והכבישים רטובים ונסיעה מהירה מגבירה את הסיכוי להחלקה על הכביש.

"בנוסף, אנו מקימים עבורם בסניפים עמדות שתייה חמה אשר יוכלו לחמם את גופם בין המשימות. צוות השליחים המיומן לבוש בבגדים טרמיים אשר שומרים על חום גופם והאוכל יוצא בתיקים שומרי חום על מנת שהמוצר יגיע בתנאים הכי אופטימליים לבית הלקוח".

במקרה וחשבתם שענף הגלידריות מושבת עקב תנאי הקור, ברשת דלי קרים מוסרים שעבודת השליחים בימים אלה אינטנסיבית במיוחד בחורף. "הקהל הישראלי מאוד אוהב גלידה וזה ניכר בכל ימות השנה. בימים שבהם מזג האוויר סוער התנועה הרגלית בסניפים פוחתת באופן טבעי, אבל קצב המשלוחים גובר", אומר תום חסן מנהל רשת דלי קרים.

גם במסעדות השף נערכים לקליטת הלקוחות. שף בני מדר ממסעדת SPHERA ברחובות לא רק הכין תפריט ספיישלים חורפיים, אלא מספר על היערכות מיוחדת של המסעדה לקליטת הלקוחות: "חשוב לנו שהלקוחות שלנו שיוצאים במזג אוויר סוער ירגישו בנוח ובבית. אנו עושים כמיטב יכולתנו להעניק לאורחים שלנו את הבילוי האופטימלי גם בימי חורף סוערים".