מור ורונן עבדו כמה שנים באותו מסדרון במחלקה המייצרת טילים ברפאל, עד שיום אחד האהבה ניצחה - ומחר הם מתחתנים. מור בת ה־35 עובדת ברפאל כבר עשור, ורונן בן ה־34 החל את עבודתו בחברה לפני כחמש שנים. הם הכירו במסדרונות המחלקה, הלוקחת חלק מעשי בתעשיית הטילים של מדינת ישראל, כאשר כל אחד עובד בקצה אחר של המסדרון. לפני כשלוש שנים הפכו המבטים לסיפור אהבה.

"בהתחלה שמרנו את הקשר שלנו בסוד, לא רצינו לספר לכולם, אבל אחרי תקופה כולם כבר הבינו ופרגנו לנו", סיפר רונן – "אתה מחפש את האהבה שלך במשך שנים בכל מקום ובסוף היא נמצאת ממש מתחת לאף שלך, בקצה המסדרון".

מור סיפרה עוד: "בגלל אופי העבודה המורכבת והמסווגת, במהלך היום־יום אנחנו לא זמינים בטלפונים הניידים שלנו, וזה שרונן קרוב אליי אם אני צריכה אותו נעים מאוד. מצד שני, אנחנו שומרים על יחסים מקצועיים ונותנים את ה־100% בעבודה ולא נותנים למה שקורה בינינו להפריע".

אכן, הם לא מאפשרים לקשר ביניהם להפריע להתנהלות המקצועית השוטפת. רק בשבוע שעבר שניהם קיבלו תעודת הצטיינות מיוחדת על עבודתם במחלקה.

"העובדה שאנחנו יכולים לשתף אחד את השני במה שקרה לנו היום בעבודה ומה עשינו, דבר שלא קורה אם בן הזוג שלך לא עובד ברפאל, היא מקילה מאוד, אנחנו מבינים אחד את השני, מדברים את אותה השפה ובסוף יודעים שהמטרות שלנו הן משותפות – להקים משפחה בישראל בפן האישי ולהמשיך לשמור ולתמוך בביטחון מדינת ישראל בפן המקצועי", סיפרה עוד מור.

לחתונה, שתתקיים באולם אירועים בצפון הארץ, ילוו אותם גם המנהלים והחברים מרפאל. "כולם אומרים בחיוך שחסכנו מזומנים בגלל שזה אותו מקום עבודה, אבל אנחנו שמחים לחגוג עם כל השותפים לסיפור האהבה המיוחד שלנו", הם סיכמו לרגל יומם המאושר.