עמותת יקיר לי פועלת במטרה לתמוך במשפחות שחוו אובדן של בן משפחה צעיר ממחלה או בנסיבות טרגיות, ומקיימת השנה זו הפעם החמישית את מיזם "שבוע המודעות לשכול האזרחי", שיתקיים בחודש הבא. המטרה היא להעלות את המודעות לחוויית האובדן ויצירת רגישות חברתית כלפי המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהן. בימים אלה מחפשת העמותה מתנדבים לאירוח והשתתפות בימי הפעילות וקוראת לכל מי שמעוניין להשתתף, להיכנס לאתר יקיר לי תחת "שבוע המודעות".  

פיני רבינוביץ', אביה של דסי שהלכה לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן בשנת 1996 בהיותה בת 19 בלבד, הוא הוגה המיזם ומספר: "זיהינו עד כמה החיסרון של בני המשפחות לקבלת מענה קיים, וכמה הם לבד לאחר הקימה מהשבעה. על אף שהשכול הוא דבר פרטי מאוד, לקהילה ולחברה יש תפקיד חשוב לסייע למשפחה ולחבר את הפזל שהתפרק".

במסגרת השבוע, יתקיימו מגוון פעילויות לציבור הרחב בהשתתפות המשפחות השכולות וביוזמת מתנדבים רבים, שפותחים את לבם וביתם לקיום הפעילויות תחת המסר "אתם לא לבד בסיפור הזה". במהלך השנים, הקימה העמותה את מיזם "היום השמיני - קהילה תומכת שכול" הפועל במספר רשויות מקומיות עם עשרות מתנדבים שעברו הכשרה מתאימה ועומדים בקשר מתמיד עם משפחות השכול. כמו כן, מקדם רבינוביץ' שינויים בחקיקה, שיקלו על המשפחות.

"לאורך השנים, זיהינו כי קיים צורך חברתי בשפה והגדרות לשכול האזרחי, לאפשר למשפחות השכולות לצאת מהסגר למרחב, ולנו, כחברה, לבנות את החזקת הידיים הקהילתית והחברתית במקרים של אובדן בן משפחה, חבר בקהילה ובכלל" אומר פיני, "אנו מבקשים לשנות את השפה ביחס לשכול האזרחי. ולומר בקול רם: יש שכול אזרחי, ובאלפים כל שנה".

מניסיונו האישי הוא מוסיף: "כאב של אובדן של ילד, שחייו נגדעו באיבם, הוא לא שונה מנסיבות לנסיבות, מהורה להורה או מאח לאח. השכול האזרחי צריך וראוי שיקבל מקום בציבור הישראלי, לא כדי לשקוע בעצב ובכאב, אלא כדי ללמוד ולהתפתח כחברה מכילה ושוויונית. אם בזכות שבוע המודעות נדע לייצר מעגלי ליווי רגשי ותמיכה משפחתית בקהילה ונשפיע על חקיקה רגישה ובעיקר להקשיב להורים, אז המיזם עשה את שלו".