בארגון השמאל "עומדים ביחד" הופתעו לגלות כי הכנס שתכננו לקיים היום (שישי) בבאר שבע נגד הימין הפוליטי - בוטל. ארגון "בצלמו" שלחו מכתב לראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', ונענה מהעירייה שלא מדובר בנכס עירוני ולכן לא חלים עליו הנחיות והגבלות של חוזר מנכ"ל הפנים. בפניה נכתב כי "תושבי באר שבע גאים בחיילי צה"ל ומדינת ישראל, ונגד טרור ושנאה וחרם, לא ניתן לקיים אירועי שנאה והסתה בעיר". הכנס תוכנן על ידי תא סטודנטים "עומדים ביחד" שלומדים בבאר שבע.

במכתב ששלח הבוקר שי גליק מנכ"ל "בצלמו" לראש העיר רוביק דנילוביץ וליועץ המשפטי של העירייה, הוא התריע שאסור לקיים את האירוע שכן חוזר מנכ"ל משרד הפנים אוסר קיום אירועים פוליטיים מפלגתיים בנכס עירוני - אולם מבדיקה עולה כי "הבית הגאה" אינו נכס עירוני ולכן אין מניעה לקיים את האירוע. לטענת גליק, ההכשרה יכולה להביא למלחמת אחים, שכן בפרסומי ההכשרה נכתב מפורשות: "מאוד חשוב להתארגן בימים האלה, להבין איך הימין הקיצוני בנה פה כוח, ואיך נוכל להיאבק בהם".

מעיריית באר שבע נמסר: "בניגוד גמור לטענות, העירייה לא פעלה או ביקשה לבטל את האירוע, וודאי לא ביטלה או אסרה על קיומו. העירייה נשאלה על ידי ארגון "צלמו" האם היא מאשרת את האירוע ונענתה בתשובה הזו: 'מבדיקה שערכנו לא מדובר על נכס עירוני ולכן ההפניה לחוזר מנכ"ל  בעניין הקצאת מבנים לא רלוונטית.' לכשיוקצה לעמותה נכס עירוני, אז תהיה העמותה מחוייבת לפעול, כמו כל העמותות מכל המגזרים, הגופים, והקהילות בהתאם לחוזר מנכ"ל ולכללים שנקבעו בו. צר לנו על כל מי שמשתף פעולה עם ניסיונות הפילוג במיוחד בימים אלו."

גליק מסר: "'עומדים ביחד' הינו ארגון שמאל קיצוני שארגון הפגנות הזדהות עם מחבלים רוצחים עם דם על הידיים. תושבי באר שבע גאים בחיילי צה"ל ולא מוכנים לממן בשום צורה אירוח של גוף פוליטי קיצוני שכזה. אני שמח על ביטול האירוע ומקווה שזה יעביר מסר לארגוני השמאל הקיצוני אתם לא רצויים בבאר שבע, תישארו בתל אביב".

מתנועת "עומדים ביחד" נמסר: "באופן עקרוני, אנחנו נמנעים מלהגיב לטרולים ונמנעים מלהתקפל תחת איומים לסתימת פיות. תנועת עומדים ביחד היא תנועה יהודית-ערבית גדולה ופעילה, שתמשיך להוביל את המאבק לשלום, לשוויון ולצדק חברתי - גם אם יש מי שזה מתסכל אותם".