רשת "מאפה נאמן", המובילה את עולם המאפים והקינוחים בישראל מזה עשרות שנים, משיקה סניף חדש ומרהיב בעיר קריית שמונה בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים במתחם ביג. הסניף החדש מתפרס על כ- 200 מ"ר, שעוצבו בקפידה על ידי אדריכל הרשת. בסניף רחב הידיים ניתן למצוא את כל קולקציות הרשת החל ממוצרי אפייה וקונדיטוריה איכותיים ומוצרי קפה בהגשה מהירה התואמת את החזון של הרשת. 

בנוסף, בסניף תוכלו למצוא קולקציות מיוחדות של מרקים שונים שפותחו במיוחד עבור הסניף הצפוני שנמצא בדיוק בדרך לאתר החרמון שזוכה להענות מוגברת בתקופה האחרונה בעקבות  השלג שנמצא בפסגות. 

 רשת מאפה נאמן צפויה לפתוח עוד כ-5 סניפים נוספים במהלך החודשים הקרובים בהשקעה כוללת של מיליוני שקלים. פתיחת סניף בקריית שמונה מהווה למעשה סגירת מעגל עבור בוקי נאמן מנכ"ל משותף ברשת ומפתח מוצרים אשר שירת בבסיס שער עגל הסמוך לקריית שמונה כקונדיטור צבאי בשנת 1989. בזמן שירותו היו נהנים החיילים מתוצרת הקונדיטוריה של מאפה נאמן. השבוע הוא סגר מעגל כשפתח סמוך לבסיס סניף של הרשת במתחם ביג.

מימי נאמן שייך, מבעלי רשת "מאפה נאמן": "אנחנו נרגשים ושמחים במיוחד לפתוח את הסניף ה-57 של רשת מאפה נאמן בעיר האהובה קריית שמונה. כעסק משפחתי, הדוגל בערכים של משפחתיות, אהבת המולדת ומסורת, הסניף החדש הינו יריית הפתיחה להשקעה בערים נוספות, מתוך רצון ואמונה להנגיש את המוצרים האהובים של הרשת אל כל אדם".

למציאת הסניף הקרוב לביתך :   https://neeman.co.il/

אודות הרשת: 

רשת “מאפה נאמן” התחילה את דרכה בירושלים בעגלת תינוק עמוסת מאפים בירושלים של שנת 1944 איתה היה מסתובב רבי ברוך נאמן ז”ל, סב המשפחה ומוכר ממרכולתו המשובחת לכל העוברים והשבים. עם השנים, עגלת התינוק הפכה לסניף מוצלח ששכפל את הצלחתו לכל רחבי הארץ. לרשת מאפה נאמן כיום 47 סניפים שבהם תוכלו למצוא את מגוון המאפים המיוחדים.

כבר בהיכנסך לאחד מסניפנו תוכל לחוש בחמימות הביתית העוטפת אותך ובריחות המשכרים הממלאים את החלל. המוטו שלנו הוא להביא לחך הישראלי מוצרי מאפה כשרים תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים בעלי טעמים וניחוחות ביתיים של בית אבא. רשת “מאפה נאמן” נמצאת עם הפנים לעתיד ועל כן בשנת 2008 הקימה מפעל מפואר המאובזר במיטב המכונות והאוטומציה ומייצא את המאפים לחנויות הרשת.