פורים כבר בפתח ובארגון OU ישראל יצאו ביוזמה רחבה – להגיע לכל בוגרי מרכזי הנוער השונים של הארגון הפרוסים ברחבי הארץ ולחלק להם משלוח מנות משמח לכבוד החג. בארגון החלו לאחרונה לחלק משלוחי מנות גדושים בממתקים ובפינוקים לבוגרים השונים. את המשלוחים מחלק הפצוע הקשה ביותר במצבע עופרת יצוקה - אהרון קרוב, מנהל תחום הבוגרים של מרכזי הנוער בארגון. קרוב נסע בין היתר לחצרים, לשיזפון, בה"ד 1, ביסל"ח, לקרייה בתל אביב, למוצב חרמון ולעוד מוצבים רבים ברחבי הארץ כולה.

החניך הבוגר הראשון שזכה לקבל את משלוח המנות המתוק היה חייל גדוד שמשון, ניסן ממעלה אדומים. ניסן הודה על המשלוח וציין כי "החשיבה על החניכים הבוגרים, הרצון לחזק אותם איפה שלא יהיו ולהראות שהמרכז תמיד איתם - נותנת כוחות עצומים להמשיך קדימה ולעלות מעלה". כמוהו כבר קיבלו עשרות בוגרים נוספים את משלוח המנות המיועד להם ובירכו על ההשקעה והחשיבה עליהם בכל זמן ועת.

התגובות הרבות שקיבלו בארגון מבוגרי מרכזי הנוער ומהוריהם היו מרגשות ביותר. אחד הבוגרים בארגון, מפקד 5 שנים בצה"ל כתב: "גם אחרי 5 שנים בהיותי נשוי ובדרך להיות אבא, גם בצפון הרחוק - אתם שם. תודה רבה על החשיבה ותשומת הלב". כמו כן נכתב על ידי זוג הורים של אחד הבוגרים: "הבן שלי היה חניך והשנה התגייס לצבא. התרגשנו מאוד כאשר אהרון הגיע עד אליו לבסיס כדי לתת לו משלוח מנות. כל הכבוד על כל העשייה והדאגה". אמא נוספת שלחה למדריך מרכז הנוער של בנה, חניך שסיים לפני 5 שנים כיתה י"ב והיום משרת בצה"ל בקבע: "איזו התרגשות. יש לי צמרמורת לראות את ההשקעה שלכם. ה' ישמח אותכם כמו שאתם משמחים את כולם. כיף לראות שאתם בקשר".

מנהל תחום הבוגרים, אהרון קרוב אמר: "אנחנו תמיד חושבים על החניכים שלנו, לא משנה היכן הם. מרכזי הנוער שלנו משמשים להם בית במשך כל חייהם, גם לאחר שיצאו לחייהם הבוגרים. אנחנו אוהבים אותם ושולחים להם חיבוק חם ואוהב". עוד הוסיף קרוב ואמר: " אני חושב שמשלוחי מנות שאנחנו מביאים לבוגרים, והמאמץ להגיע אליהם לבסיס בכל מקום שלא יהיה, זהו אחד הדברים הכי נשגבים שהמקום שאנחנו נמצאים בו, מרכזי הנוער, עושה. כאשר אנחנו מחלקים משלוחי מנות לחיילי צה"ל שמוסרים את נפשם בשביל שנוכל לחיות כאן, אנחנו בעצם מחזירים להם טובה, מחזקים אותם ונותנים להם את הכוח להמשיך במשימתם".

מנכ"ל OU ישראל, הרב אבי ברמן: "יש לנו את הזכות לקחת חלק מידי שנה במבצע הגדול הזה שמוביל אהרון קרוב בחלוקת משלוחי המנות לחיילי צה"ל. לשמחתנו לא מדובר במבצע של מרכזי הנוער בלבד, אלא ארגון ה-OU מתגייס כולו למען המטרה החשובה הזו. אני רוצה להודות לאהרון ולכל הצוות הנפלא שלנו על ההירתמות המלאה למבצע שבזכות זה זכינו לשמח מאות חיילים יחד עם חבריהם שנהינו גם הם מהמשלוחים".

מרכזי הנוער של OU ישראל פרושים ב-20 ערים בישראל ומצמיחים מנהיגות צעירה וקהילתית המספקת מענה חברתי, חווייתי וערכי לבני נוער רבים. זאת באמצעות מדריכים מקצועיים ותוכנית שנתית הכוללת חוויות, פעילויות ערכיות, סדנאות צמיחה, חיזוק אישי, טיולים, תוכניות בר ובת מצווה, התנדבות, עזרה לקהילה ועוד. ארגון ה-OU נחשב לארגון היהודי הגדול בעולם כיום, הפרוש על פני 92 מדינות ומאגד כ-1000 קהילות יהודיות אורתודוכסיות באמריקה הצפונית.