לאור הטרגדיה של משפחת אל-רג'בי, שר החינוך יואב קיש החליט להגיע היום (שני) לבית הספר "אלאמגאד" שבמחנה הפליטים שועפט שבמזרח ירושלים, לנחם את עיסאם ונרין אל רג׳בי - הוריהם של סלינה, מליסה וסאיד ז״ל שלושת האחים שנהרגו בתאונת דרכים טראגית בשבוע שעבר, בעת שהיו בדרכם לבית הספר.

השר הגיע יחד עם ראש העיר ירושלים משה ליאון ושמע ממשפחת אל רג׳בי על שלושת ילדיהם. אביהם, עיסאם אל רג׳בי, סיפר על ילדים חייכנים, דעתנים ורגישים שהיו אהובים על כל הסובבים אותם. במהלך ביקורו סייר שר החינוך בבית הספר בו למדו הילדים, שוחח עם המורים והתלמידים ואף ביקר בכיתתה של סלינה ז״ל שלמדה בכיתה א׳ ושמע ממורתה על תלמידה מצטיינת, חייכנית, פעילה מאוד בכיתתה ואהובה על כל חבריה.

משה לאון ויואב קיש בביקור אצל משפחת אל-רג'בי בשועפט (צילום: דוברות עיריית ירושלים)
משה לאון ויואב קיש בביקור אצל משפחת אל-רג'בי בשועפט (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

שר החינוך אמר בביקור: "היה לי חשוב מאוד להגיע אליכם. מדובר באירוע קשה ובלתי נתפס, וכולנו כואבים את כאבכם. משרד החינוך בהובלתי עומד לרשותכם בכל שתצטרכו, ילווה וסייע בכל שיידרש. נעשה כל שאפשר על מנת לשפר ולמנוע הישנות מקרים דומים. שמעתי במהלך הביקור כי כיום לא קיים אמבולנס המשרת את תושבי השכונה, ובכוונתי לפעול מול משרד הבריאות על מנת להסדיר את הנושא".

"במהלך השיח עם סגל החינוך של בית הספר אמר השר: ״אני מודע לאתגרים הרבים בחיים אחד לצד השני, אך עלינו לשים בצד את המחלוקות בכל הקשור לחינוך ילדינו ולדאוג להם בראש ובראשונה", הוסיף השר קיש.

ראש עיריית ירושלים אמר בנוסף: "הגעתי הבוקר למחנה הפליטים שועפט יחד עם שר החינוך לביקור ניחומים אצל משפחת הרוגי תאונת הדרכים וסיור בבית הספר המלמד בגרות ישראלית. אני שולח את תנחומיי למשפחה על האובדן שלושת ילדיהם".