אירוע חמור ומזעזע שהסתיים בנס עם פציעות קלות עד בינוניות בלבד התחולל בראשון האחרון בשעות הערב שעה שכלב תוקפני מסוג פיטבול מעורב שהסתובב חופשי ברחוב ללא בעליו, תקף באכזריות נערה בת 15 גרם לה חתכים עמוקים במספר מקומות ברגלה ורק בהתערבות שכנים הסתיימה הדרמה מורטת העצבים .

סמוך לשעה 21.15 בערב התהלכה א.ר (שמה המלא שמור במערכת) ברחוב פרנקפורטר שבגבול בין שכונות כפר גנים א' למרכז השקט בפתח תקווה בדרכה לביתה. לפתע החל לרדוף אחריה כלב אימתני מסוג פיטבול מעורב שהתנפל עליה ונשך אותה ברגלה. הנערה ניסתה להימלט על נפשה והכלב המשיך לרדוף אחריה , הצליח לנשוך אותה בשנית וכך ארבע פעמים כשנשך אותה בעשרה מקומות שונים ברגלה וגרם לה חתכים עמוקים. 

המגף של הנערה (צילום: באדיבות המשפחה)
המגף של הנערה (צילום: באדיבות המשפחה)

הנערה שנפלה על המדרכה סיפרה לאביה ולאימה כי הגנה על ראשה, פניה וצווארה והיתה בטוחה שהוא הורג אותה. "היא אמרה וידוי ושמע ישראל כי חשבה שהיא לפני המוות . היא סיפרה לי בבכי שהכלב רדף אחריה וככל שהיא ניסתה לברוח הוא היה אכזרי יותר כמי שהגיע לגמור אותה" מספר אביה בהתרגשות. 

אימה של הנערה, לא מאמינה למה שחוותה בתה. "זה סיוט ממש סיטואציה של סרט אימה ברחוב.  שכנה שגרה בסמוך סיפרה לי שהילדה ניסתה להימלט על נפשה ורצה מצד לצד אבל הכלב היה חדור מטרה. הוא היה משוחרר ללא רסן, ללא רצועה וללא בעלים, כך סתם כלב כזה מסתובב ברחוב ותקף באכזריות את הבת שלי. היום אני רק עסוקה בלהודות שהוא לא נשך אותה בפנים. זה היה סיוט עבורה אותם רגעים נוראיים. אם לא היה לה מגף על הרגל הכלב לא היה משאיר לה את הרגל פשוט כך. השכנים מספרים דברים נוראיים ממה שהבת שלי עברה וזה נורא ואיום".

איפה היו הבעלים של הכלב?

"שאלה טובה. בבית. בעל הכלב ירד למטה בגלל ההמולה והתחיל לקלל ולצעוק כך סיפרו לנו גורמי ההצלה ומד"א שהיו במקום. רק כשהוא ראה את החתכים העמוקים הוא התחיל להתנצל ופתאום שולח לנו הודעות. מקרה כזה אסור שיקרה בשום צורה. הבת שלי היתה בטראומה, רעדה במשך שעות וכל הלילה היינו בבית החולים. היא בכתה במשך שעות נאנקה מכאבים ובשביל זה סיפור לא פשוט".

הפציעות שנגרמו לנערה (צילום: באדיבות המשפחה)
הפציעות שנגרמו לנערה (צילום: באדיבות המשפחה)

מה המצב שלה?

"יש לה עשרה קרעים ברגל ברמות שונות. כולה מלאה תפרים. 

תבין היא היתה בטוחה שהיא מסיימת את החיים שלה כי היא לא הצליחה לברוח מהלסתות של הכלב".

האמא פנתה אל משרד הבריאות דיווחה על האירוע והגישה תלונה במשטרה ובשירות הווטרינרי העירוני . "אני רוצה לדעת מה עושים עם הכלב ומה עושים עם הבעלים שלו?".

מדוברות העירייה נמסר: "מדובר במקרה חמור נגדו אנו מבצעים אכיפה בלתי מתפשרת. בתוך כך, בהתאם לדיווח שהתקבל ע"י משרד הבריאות, הגורמים בשירות הוטרינרי העירוני פעלו לאיתור הבעלים והכלב נלקח לתצפית בהתאם לחוק.  יצויין כי מדובר בכלב פיטבול, גזע מסוכן, שלא סורס כנדרש".