אחרי שנים של חלומות וסימון מטרה לעתיד, החליטה סבין חדד, ביום יום דוברת רשות האוכלוסין , להפוך את החלומות שלה ושל ילדיה למציאות ולהתחיל בכתיבת סדרת ספרים מעולמם ופרי דימיונם של ילדים רכים.

חדד, אם יחידנית לשני ילדים , בן ובת, הצליחה להגשים את עצמה , לכתוב על אח ואחות שמטיילים בעולם , סופגים חוויות, לומדים תרבויות ומביעים עצמם בכל מיני צורות וצבעים.

רק לפני מספר שבועות הניחה את הספר "עולם הצבעים" הראשון על המדפים ובימים אלו היא בעיצומה של כתיבת הספר השני כמי שמתכוונת כהרגלה לעמוד בהצהרתה לילדיה על כתיבת סדרת ספרים.

"הרעיון יושב אצלנו בראש כבר כמה שנים. אבל כמו כל דבר שהוא בגדר חלום או משימה להגשמה, זה נשאר כמחשבה. עם השנים המחשבה התגבשה מאד, ידענו שזו תהיה סדרה וידענו שזה ישלב קשר טוב בין אחים וטיול לעולמות הדמיון. אפילו ידענו מראש מה יהיה כתוב בכל ספר" היא משחזרת בשיחה עם מעריב.  "כרגע אנחנו מסיימים לכתוב את הספר השני בסדרה: בר וגילי מטיילים בעולם עונות השנה". 

ההתחלה היתה עם עולם הצבעים ולו רק בגלל הסיבה שהאם וגוזליה רצו משהו קליל ושמח , צבעוני שמשקף לילדים את העולם שלנו ואת היופי שלו שביומיום אנחנו לא תמיד רואים. 

"היה חשוב לי מאד שהדמויות שפוגשים בכל צבע מעולם הצבעים היא דמות שהילדים חשבו עליה. כלומר כל הספר נכתב מנקודת מבטם ולא מנקודת מבט של מבוגרים" משתפת חדד. 

תקופת הסגר שהשאירה משפחות שלימות בבית גרמו למשפחת חדד לממש את החלומות ולסמן וי על המטרה שהוצפנה במשך שנים. "במהלך הסגר הראשון, ישבנו בבית, זה היה סגר הכי מחמיר שהיה לנו והחלטנו להתחיל לעבוד ממש באופן אקטיבי על הספר. התיישבנו, על טיוטא התחלתי לכתוב. אח"כ זה עבר להדפסה במחשב". 

חדד לא היתה לבד במשימה ולילדים שלה יש חלק משמעותי ביותר בספר . איך אומרים תמונה אחת שווה אלף מילים אז השניים שלה רתם ונועם התחילו לאייר את הדמויות לספר , שעברו שדרוג אצל מאייר מקצועי ואחרי שנה כשהיא אוזרת אומץ הציעה את הספר להוצאות לאור. בתום שנה וחצי של עבודה עם הוצאת אופיר ביכורים , הצליחה חדד לברך על המוגמר.

"כשקיבלנו את העותקים של הספרים, החלטתי לקחת את זה קדימה ולהפוך את זה לפרויקט חינוכי עבור הילדים.  חשוב להגיד שהכל בהוצאה עצמית. שילמתי על כל ההפקה., והחלטנו שמההכנסות שנקבל, חצי יוכנס לקופות של הילדים וחצי אנחנו נתרום לעמותה".

ובכך לא הסתיים הסיפור המרתק הזה שכן הילדים והאמא הלביאה , החליטו להוביל את הפרויקט שלב אחד קדימה ואת מחצית הכסף שייכנס לחשבון הם מתכוונים לתרום לעמותה המטפלת בחרמות בילדים וההדרה החברתית.