לאחר מבצע חיפושים נרחב של המשטרה יחד עם לוחמי זרוע הים, אותרה הבוקר (שבת) גופתו של הנעדר ישראל כיסוס ז״ל בכנרת. גופתו אותרה על ידי לוחמי אח"י בת ים מיחידת האיתור של שייטת 3 ונמשתה מעומק הכנרת על ידי לוחמים צוללים מהיחידה למשימות תת מימיות של זרוע הים.

קיסוס, בן 22 תושב פתח תקווה, הגיע ביום רביעי לחוף חלוקים בכנרת עם בת זוגו ועם הקייק המתנפח שלו, ובעודו בים קפץ למים, נסחף מרחק רב ולא שב. מאז היוודע דבר היעלמו, משטרת ישראל בכוחות מתוגברים פתחה בחיפושים אחריו. כוחות המשטרה, בשילוב סירות של השיטור הימי, אופנועי ים, צוללנים ומסוק של היחידה האווירית במשטרת ישראל ריכזו מאמץ באוויר בים וביבשה לאיתורו.

nפקד תחנת טבריה סגן ניצב יגאל בן לולו על מציאת הנעדר בכנרת (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל שבה ומדגישה לציבור הנופשים בחופי הכנרת להקפיד על כללי הבטיחות. לעוסקים בספורט ימי (סירות, אופנועים, גלשנים מצנחים וכו') - במשך הפעילות יש להיות חגורים בחגורת הצלה ולהצטייד בטלפון נייד. יש להיכנס למים רק בחופים המוכרזים, המעניקים שירותי הצלה בשעות הפעילות. אין להיכנס לעומק הכנרת עקב סכנת היסחפות ואין להיכנס למים על גבי אבובים או מזרני ים עקב סכנת היסחפות. ככלל, רצוי לא להיכנס למים לבד, בדגש על ילדים קטנים, אלא בלוויית אדם מבוגר.