פרסום ראשון: הפרקליטות הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד גורם חכמיגרי, תושב חולון כבן 40, שאיים על זוגתו ורדף אחריה תוך שבירת חפצים.

לפני כשבוע וחצי, חכמיגרי ביקש מזוגתו כי תרכוש עבורו וודקה ב-300 שקל ואיים עליה כי יכה אותה, כי אם יגיעו שוטרים הוא יקבור אותה וכי אם לא "תתנהג בהתאם" הוא ישבור את הפנים שלה.

מאוחר יותר, זוגתו של חכמיגרי הגיעה אל הדירה וכאשר סרבה לקנות לו וודקה וסיגריות, הכה אותה, לקח לה את הטלפון ו-400 שקלים. כאשר זוגתו פרצה בבכי, חכמיגרי השיב לה 100 שקלים והורה לה לקנות עבורו וודקה וסיגריות. כאשר ענתה לו כי היא רוצה לחזור לביתה, חכמיגרי לקח לה את מאה השקלים והמשיך להכות אותה.

בת הזוג של חכמיגרי ברחה לחדר השינה שבבית. בתגובה, חכמיגרי רדף אחריה, היכה באגרופים בכל חלקי גופה, משך בשערותיה, וחנק אותה, נשך אותה, היכה אותה עם מקל ושבר את הטלפון של זוגתו - זאת בעוד היא מתחננת לפניו שיפסיק ויחזיר לה את הכסף שלקח ממנה. חכמיגרי הפסיק את מעשיו רק כאשר זוגתו הצליחה להימלט, לאחר שהאף שלה נשבר.

חכמיגרי הודה בחקירת המשטרה כי איים לרצוח את זוגתו ואף כי נשך אותה. הפרקליטות מחזיקה בעדויות של השכנים ובתכתובות הווטסאפ המפלילות בין חכמיגרי לזוגתו. הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.