הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב בני ברק שדקר את שכן שלו בגלל סכסוך שכנים. על פי כתב האישום, השניים מסוכסכים במשך שנים ארוכות. בסוף חודש אפריל, כאשר השכן שב לביתו והתקרב אל דלת הכניסה לבניין, הנאשם החליט לרצוח אותו.

הנאשם רץ לכיוון השכן כשהוא קורא משמו ומצויד בסכין. כאשר השכן הסתובב אל הנאשם, הנאשם הכה אותו ותוך כדי דקר אותו בצד ימין של החזה, בפנים סמוך לעין ולאחר מכן בגב.

כאשר הנאשם דקר את השכן בגב, הסכין נשברה. לאחר שלא יכל להמשיך לדקור את השכן, הנאשם הכה אותו בפנים, בצלעות ובכל חלקי הגוף.

בשלב מסוים השכן ניסה להימלט מהמקום, והנאשם בעט בו והפיל אותו לרצפה, בעט בו פעם נוספת, התיישב עליו והמשיך להכות אותו באגרופים.

בשלב מסוים בנו של השכן שמע את הצעקות של אביו לעזרה, הגיע למקום ונטרל את הנאשם. כוחות ההצלה פינו את השכן אל בית החולים כשהוא חבול בכל חלקי גופו וסובל מכאבים בחזה.

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בין הראיות נגד הנאשם, ישנה הודאה אותה מסר ביום ראשון האחרון, במהלכה הודה בביצוע ניסיון הרצח ואף אמר לחוקר כי רצה לרצוח את השכן: "רציתי להרוג אותו משנאה בוודאי. גם אתה הייתה רוצה להרוג אותו משנאה".