מקרה של חטיפה ושוד אכזרי בחניון רכבים בבני ברק שהתרחש ב-27 באפריל, פוענח היום (שני). השוד בוצע על ידי חבורת צעירים, קטינים בני 16 ו17 וחשוד נוסף בן 24, כולם תושבי בני ברק. האירוע תוכנן מבעוד מועד תוך שהחשודים התחזו באינסטגרם לבחורה וכך פיתו את הקורבן, תושב נתניה בן 20, להגיע למקום. לפני ימים אחדים הוגש נגדם כתב אישום חמור. את החקירה ביצעו שוטרי, חוקרי ואנשי מז"פ של תחנת בני ברק.

החשודים, שהיו רכובים על קורקינט ועל אופניים חשמליות נכנסו במכוון ברכבו של הקורבן, הוציאו אותו מרכבו, היכו אותו עם ברזלים ומקלות, הכניסו את הקורבן לרכבו כאשר מוצמדת סכין לגרונו. החשודים הובילו את הקורבן לחורשה סמוכה, שם תקפו אותו פעם נוספת ואיימו עליו כי ירצחו אותו במידה ולא יביא להם 2,000 שקלים או את הטלפון שלו. החבורה יחד עם הקורבן המשיכו לכספומט, שם משך הקורבן 1,000 שקלים והעביר אותם לאחד החשודים.

בסיום האקט האלים, השאירו החשודים את הקורבן בחניון בו החל האירוע כשהוא חבול ומוכה ונמלטו מהמקום. שלושת החשודים נעצרו והועברו לחקירה. מעצרם הוארך מעת לעת ובסיומה של החקירה הוגש נגדם כתב אישום חמור ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.