בתוך ארון הבגדים של תושבת כפר כנא לצד פרטי לבוש והלבשה תחתונה הוסלקו בתוך תיק גדול M-16, חלקי נשק ומחסניות. למשטרה לא נותר מנוס אלא לעצור את אם המשפחה, בת 55, שארון הבגדים שבו הוסלקו אמצעי הלחימה (אמל"ח) שייך לה. בהמשך בחיפוש בבית נתפסו מספר גדול של מחסניות ותחמושת. 

כאמור פעילות המשטרה התבצעה במסגרת המאבק של מחוז צפון לוחמי מג"ב ויס"מ נגד אחזקה ושימוש באמל"ח בלתי חוקי הנמצא ברשות החברה הערבית. במהלך החיפוש שבוצע אתמול נבדק ארון הבגדים בחדר השינה של אם המשפחה ובתוכו כאמור הבחינו הבלשים בתיק חשוד שבו הוסלקו נשק מסוג M-16, חלקי נשק מסוג גלוק ומחסניות.

אם המשפחה בת ה-55 ובנה בן ה-25 שהיו במקום נעצרו להמשך חקירתם במשטרת ישראל. בהתאם לבקשת המשטרה להאריך את מעצרם הם הובאו היום לבית המשפט השלום בנצרת.

כלי הנשק שנמצאו בארון (צילום: דוברות המשטרה)
כלי הנשק שנמצאו בארון (צילום: דוברות המשטרה)

ה מציינים כי מתחילת השנה נתפסו במחוז הצפוני 309 אמצעי לחימה:  218 כלי נשק (134 אקדחים ו-84 רובים),  69 רימונים ו-22 מטענים,  עשרות מחסניות ותחמושת רבה. "המלחמה בפשיעה נמצאת בראש סדרי העדיפות של שוטרי המחוז הצפוני. כוחות רבים פרוסים בשטח באופן סמוי וגלוי לצורך מניעה וגילוי עבירות. אנו רואים בחומרה רבה אירועי אלימות, נמשיך ונשקיע משאבים, כוחות ואמצעים במאבק נגד הפשיעה לטובת ביטחונם האישי של האזרחים" אומרים במשטרה.