שוטרי מרחב מנשה עצרו הלילה (שישי-שבת) שלושה חשודים במעורבות בירי שהתרחש אתמול בעיר אום אלפחם והביא לפציעתם של שני תושבי המקום (26,5). בפשיטה של שוטרים לוחמי מג"ב על מתחם בו הסתתרו החשודים נתפסו רובה M16, אקדח מסוג גלוק, תחמושת רבה, ציוד טקטי, רכבים ואופנועים משוכפלים מוכנים לפעילות.

המשטרה פתחה אמש בחקירה עם קבלת דיווח אודות אירוע ירי שהתרחש בעיר והביא לפציעתם של שני תושבי המקום ביניהם קטין בן 5 והאחר בן 26 באורח קל-בינוני. פעולות חקירה שבוצעו ע"י שוטרי תחנת אום אלפחם לצד איסוף ראיות וממצאים מהזירה ע"י טכנאי הזיהוי הפלילי הביאו לחשיפת מסלול בריחתם של החשודים לכיוון גזרת תחנת עירון השכנה.

עם התקדמות החקירה וגיבוש תמונת מודיעין רחבה בסיוע משרד בילוש ומודיעין תחנת עירון, פשטו שוטרי מרחב מנשה יחד עם לוחמי משמר הגבול על מתחם בכפר ערערה בו הסתתרו החשודים ועצרו כאמור שלושה בשנות ה-20 לחייהם כאשר שניים מהם הם תושבי ערערה במשולש והשלישי תושב ערערה בנגב. בחיפוש שנערך במקום נתפסו ממצאים רבים וביניהם נשק מסוג M16, אקדח מסוג גלוק, תחמושת רבה, רכבים וקטנועים מבצעיים ועוד ציוד טקטי רב.

שלושת החשודים הובאו לחקירה במשטרה שבסיומה נכלאו וכלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי חקירתי במעבדת הזיהוי הפלילי, בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות תבקש המשטרה מביהמ"ש להאריך את מעצרם של החשודים. החקירה בעניינם נמשכת.

מפקד מרחב מנשה, נצ"מ שלומי בן שושן, אמר: "תגובה מהירה ונחושה של שוטרי מרחב מנשה הביאה למעצרים של חשודים בירי ותפיסת נשקם, לא נאפשר לעבריינים להרים את ראשם ונמשיך לפעול בכל הכוח על מנת להביאם לדין ולהרחיקם מהחברה לתקופה הארוכה ביותר במטרה לשמור על שלום וביטחון הציבור הנורמטיבי".