לא נתן לאשתו את המפתחות לקלנועית - וספג דקירות ברגליים: בית משפט השלום באשדוד האריך במוצאי שבת בארבעה ימים מעצרה של תושבת אשדוד בשנות ה–40 לחייה החשודה כי תקפה את בן זוגה וגרמו לו חבלה של ממש במהלך ויכוח שנתגלע ביניהם.

על פי החשד הבעל סירב להעביר לרשות אשתו את מפתחות הקלנועית וזו בתגובה נטלה סכין מטבח ודקרה אותו ברגליו.

בחמישי האחרון הוזעקו שוטרי תחנת אשדוד לכתובת מגורים ברובע ב' בעיר, בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100 של המשטרה אודות אישה שטענה כי פגעה בבעלה וגרמה לו חבלות.

שוטרים שהוזעקו למקום תוך זמן קצר איתרו את הבעל כשהוא סובל מפציעות דקירות ברגליו והוא פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים אסותא באשדוד לקבלת טיפול רפואי.

כוחות המשטרה עצרו בדירה את רעייתו של הקורבן, תושבת אשדוד בשנות ה–40 לחייה, בחשד שדקרה את בעלה במהלך ויכוח שנתגלע ביניהם. בחיפוש בדירה מצאו השוטרים בכיור המטבח סכין מגואלת בדם ועל פי החשד סכין זו שימשה את החשודה לפגוע בבעלה.

מהחקירה עלה כי בני הזוג הגיעו לבקר בדירת חברים ובשלב כלשהו נתגלע ביניהם ויכוח שנסוב על מפתח הקלנועית שהבעל סירב למסור לידיה של רעייתו. בתום דין ודברים קצר נטלה האישה את הסכין ודקרה את בעלה ברגליו תוך שהיא גורמת לו חבלות חמורות.

מיד לאחר מכן התקשרה למשטרה והסגירה את עצמה כמי שביצעה את המעשה. כאמור בתום חקירתה הוארך מעצרה בבית משפט השלום באשדוד עד ליום שלישי ה–30.5.2023. החקירה נמשכת.