קטין בן 14 וחצי, תושב ירושלים, נעצר בשבת האחרונה בחשד שיידה אבנים לעבר בית מגורים בשכונת שייח ג'ראח בירושלים. במהלך מעצרו החל לקלל את השוטרים ולפזר לעברם הערות גזעניות על רקע מוצאם. במסגרת חקירתו עלה כי הוא קשור לשני אירועים נוספים במהלכם יידה אבנים לעבר בתי מגורים בשייח ג'ראח. חשוד נוסף בגיר נעצר גם הוא בחשד להעלבת השוטרים והפרעה למעצר.

בשבת אחר הצהריים התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות אירוע של ידויי אבנים לעבר בית בשכונת שייח ג'ראח מכיוון אזור קבר שמעון הצדיק. עם קבלת הדיווח יצאו למקום שוטרים מתחנת שלם של מחוז ירושלים ובמהלך סריקות ופעולות חקירה איתרו וביצעו מעצרו של קטין כאמור כשבמהלך מעצרו הוא מגדף ומקלל את השוטרים על רקע מוצאם ובחקירה עלה כי הוא מעורב באירועים נוספים בהם יודו אבנים לעבר בתי מגורים בשכונת שייח ג'ראח.

בהמשך עצרו השוטרים לחקירה חשוד נוסף , בגיר, שקילל את השוטרים, הפריע למעצר והעיר הערות גזעניות כלפיהם. בחיפוש על גופו של הבגיר נתפס אקדח גז.

החשוד ביידוי האבנים יובא בשעות הקרובות לבית משפט השלום בירושלים שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד פורעי חוק ומפרי סדר אלימים באשר הם במטרה לשמור על שלום הציבור ובטחונו".