הצהרת תובע החתומה על ידי הפרקליטות הגישה אתמול המשטרה בבית משפט השלום ברמלה כנגד שני צעירים ממשפחת אבו עאמר, חמודה בן ה-25 וזכרייה בן ה-20 המייחסת להם עבירות של ניסיון חיסול שניים מבני משפחתם לפני כחודש וחצי במסגרת סכסוך משפחתי מתמשך בשכונת ג'ואריש ברמלה.

חקירת המשטרה החלה ביום ה-1 באפריל השנה עם קבלת דיווח אודות אירוע ירי במהלכו נעשה ניסיון לחסל את האחים עודיי שנפצע באורח אנוש ומסעד שנפצע ברגלו ומצבו מוגדר קל עד בינוני על רקע סכסוך פלילי בתוך המשפחה. היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שפלה במשטרה ניהלו במהלך החודשיים האחרונים חקירה מואצת נגד שני תושבי שכונת ג'ואריש תוך שהיא מייחסת להם חשד למעורבות בניסיון החיסול.

בתוך כך, חוקרי היל"פ ניתחו את כלל הממצאים שאספו בזירת האירוע וסביבתה בשילוב ממצעים טכנולוגיים ופורנזיים ,אשר הובילו בסופו של יום לביצוע מעצר מבצעי בסיוע לוחמי ימ״מ בתוך שטחי איו"ש, של שני החשודים תושבי רמלה משכונת ג'ואריש. בסיום חקירתם נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת בבימ״ש.

עתה, בתום חקירה מואצת שניהלו חוקרי היל"פ של מרחב שפלה הוגשה בסוף השבוע האחרון הצהרת תובע נגד השניים בחשד לניסיון רצח של תושב רמלה. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרם של השניים עד מחר עת יוגש נגדם בבית המשפט המחוזי ברמלה כתב אישום חמור.