במשטרת חיפה יוצאים בקריאה לצעירות להגיע ולהתלונן במשטרה באם נפלו קורבן לעבירות מין שביצע בהן תושב חיפה באזור העיר התחתית וזאת בעקבות חקירה שמתנהלת בתחנת המשטרה בגין שני מקרים סמוכים שאירעו לפני כשבועיים בעטיים נעצר חשוד במעשה. מעצרו של החשוד הוארך עד ליום רביעי הקרוב ה-7.6 ובמשטרה מנסים לאתר כאמור קורבנות נוספים.

תחילתה של החקירה ביום ה – 25 במאי בשעות הערב עת התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות צעירה שמסרה כי בעת שהלכה בעיר התחתית סמוך לרחוב פלי"ם בחיפה, חשוד שעקב אחריה קודם לכן, התנפל עליה, לפת את צווארה בחוזקה , קרע את מכנסיה הכה בה במכת אגרוף וביצע בה עבירת מין. 

המתלוננת ניצלה שעת כושר כשבמקום חלף עובר אורח אשר פנה אל החשוד ונסה על נפשה. כשבוע לאחר מכן ביום ה - 2.6.23 התקבלה תלונה מאישה נוספת על כך שהחשוד ביצע גם בה עפ״י החשד עבירת מין גם כן בעיר התחתית בחיפה. בתוך כך, עם ביצוע פעולות חקירה ראשוניות חשפו שוטרי תחנת חיפה את זהותו של החשוד במעשה ועצרו אותו לחקירה בתחנת משטרת חיפה. לבקשת המשטרה מעצרו של החשוד הוארך עד לתאריך 7.6.23.

בית המשפט השלום בחיפה אסר לפרסם כל פרט מזהה אודות החשוד או המתלוננת. עד כה התקבלו במשטרה תלונותיהן של שתי קורבנות כאמור והמשטרה קוראת לנשים נוספות שנפגעו ע"י החשוד, וכן לעדים פוטנציאליים לאירועים המתוארים לעיל, לפנות לתחנת משטרת חיפה.