תושב תל שבע, בן 21, נידון על ידי בית המשפט המחוזי בבאר שבע לשבע שנות מאסר בגין עבירות של החזקה ושימוש בנשק, חבלה בכוונה מחמירה, וחבלה במזיד ברכב. על פי כתב האישום, בתאריך 23 בפברואר החל ירי מאסיבי ברחבי תל שבע וכוחות משטרה הוזעקו למקום. הנאשם עטה מסכה על פניו וכפפות על ידיו וקיבל רובה סער M16 טעון, וארגז תחמושת ובו 124 כדורים.

הנאשם צעד ברחובות תל שבע כשהוא נושא את הנשק וארגז התחמושת, ובשלב מסוים שוטרים שביצעו סריקות בסמוך, הבחינו בו. אחד השוטרים החל במרדף רגלי אחר הנאשם, והשוטר הנוסף התקדם לעבר הנאשם עם ניידת. באותה העת, עמדה באזור קבוצה של ארבעה עוברי אורח ורכב שחנה במקום.

הנאשם הבחין בשוטרים, הפיל מידיו את ארגז התחמושת והחל לברוח כשהוא נושא בידו את הנשק, ובמהלך הריצה, הסתובב וירה מהנשק צרור יריות לעבר השוטר שרדף אחריו רגלית ולעבר הניידת והמשיך בבריחתו. השוטר שרדף רגלית אחרי הנאשם שלף את נשקו והתקדם לעברו, והנאשם הסתובב פעם נוספת וירה צרור נוסף לעבר השוטר והניידת.

כתוצאה מהירי של הנאשם, הרכב החונה נפגע בגלגל הקדמי ימני ובפגוש הימני, ושווי הנזק הוערך בכ-3,000 שקלים. הנאשם המשיך בבריחתו ובשלב מסוים השוטרים איבדו קשר עין עמו. במהלך בריחתו, השליך הנאשם את הנשק עם המחסנית בשטח אחד הבתים, ולאחר מכן המשיך בבריחתו, הגיע לביתו, החליף בגדים וברח מהמקום. הנאשם נעצר יומיים לאחר האירוע, וכתב אישום ובקשת מעצר עד תום הליכים הוגשו נגדו.