הוריו של פעוט בן חמישה חודשים שנפטר בזמן שהותו בפעוטון הביעו הבוקר תמיכה המטפלת שנחקרה בחשד לגרימת מוות ברשלנות של חסר ישע ובהשגחה רשלנית. המטפלת ניהלה את הפעוטון, לטענת המשטרה ללא רישיון, ובחקירתה טענה כי כאשר ראתה שהפעוט לא מרגיש טוב ובוכה היא השכיבה אותו על הבטן ונענעה את העריסה עד שנרגע. לאחר מספר דקות, המטפלת ראתה שהפעוט כחול וחסר נשימה. למשטרה אין אינדיקציה לסיבת המוות של התינוק, אך היא ביקשה למנוע יצירת קשר עם הורי הפעוטות האחרים בפעוטון וכן לאסור על המטפלת לטפל בחסרי ישע למשך חצי שנה.

שכנה של המטפלת דיברה בבית המשפט בשם ההורים שבנם נפטר: "האם אמרה ל** לאחר האירוע כי היא מעריכה את כל מה שעשתה וכי אין לה טענות לגבי המוות של בנה. בנוסף, האם ביקשה מהשוטרים שהגיעו למקום שלא יעשו ל** כלום. יתר על כן, האם אמרה שאם יהיה ל עוד ילד היא שולחת אותו לפעוטון הזה, וביקשה שנעדכן אותה מה קורה". במהלך הדיון, אולם בית המשפט היה מלא בהורים שבאו לתמוך במטפלת.

השופטת חוי טוקר דחתה את בקשת המשטרה וכתבה כי "בשל זה אין טענה מפי המשטרה כי קיים חשד כנגד המטפלת לפלילים. הבקשה לאיסור העסקה במסגרת הליך זה נדחית. לא מצאתי להוסיף על תנאי השחרור של המטפלת.

עו''ד אריאל עטרי המייצג את המטפלת מסר למעריב: "מדובר בסוג המקרים בהם מצופה מהמשטרה לגלות אנושיות ושכל ישר ולהבין שמוות בעריסה אינו סיבה לפגוע במטפלת מסורה. הדברים נכונים במיוחד לאור דבריה המרגשים של אם הפעוט שאמרה שאין לה טענות ושאת הילד הבא שלה תשלח לטיפול המסור של אותה מטפלת ממש".

עו''ד אריאל עטרי (צילום: ללא)
עו''ד אריאל עטרי (צילום: ללא)