הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

ביום ג בשעה 08:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על הולך רגל שנפגע ממטרונית בדרך העצמאות בחיפה. חובש בכיר במד"א ישי לוי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

לפרטים נוספים אודות עו"ד ניר אלטמן לחצו כאן

אלעד ענף חובש איחוד הצלה סיפר: "מדובר בהולך רגל שנפגע ממטרונית. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לבית החולים רמב"ם במצב אנוש". ברמב"ם עדכנו 09:30: מתאונת הדרכים בעיר התחתית בחיפה, הובא אל חדר ההלם ברמב"ם לפני זמן קצר, גבר כבן 32, כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית. מצבו מוגדר קשה מאד והוא הוכנס על ידי הרופאים לחדר הניתוח.

עורך הדין ניר אלטמן (צילום: יח''צ)
עורך הדין ניר אלטמן (צילום: יח''צ)

ברמב"ם עדכנו 11:21: לאחר הליך ניתוחי של צוות המחלקה לרפואה דחופה, המטופל עבר בדיקת CT ועולה כעת להמשך טיפול במחלקה לטיפול נמרץ כללי. מצבו מוגדר קשה מאד ונשקפת סכנה לחייו.

לאחר תחקיר ראשוני שנערך המשטרה, עלה כי הנהג שיוצג על ידי עורך הדין ניר אלטמן לא פעל באופן חריג וכי התיק הנסגר ורישיונו של נהג המטרונית הושב, עם זאת נהג המטרונית הביע דאגה ואף מקפיד לבדוק את שלומו של הגבר בן השלושים ושתיים שנפגע בתאונה "זו פציעה איומה ומיותרת" אמר הנהג והוסיף "אני ומשפחתיי וכל חבריי הנהגים מתפללים לשלומו של הצעיר שנפצע".

עורך הדין אלטמן מסר "תאונות דרכים בהן מעורבים הולכי רגל הפכו לדבר שבשגרה בחיפה, אלא שמדובר במקרים בהם אין אשמים אלא רק קורבנות, הנהגים והפצועים שחייהם השתנו והטלטלו ברגע אחד קצר". עורך הדין אלמן פעול בשיתוף נציגי ארגון כח לעובדים במטרה לבנות מנגנוני אסדרה המטפלים ברווחה הנפשית וכמובן מנגנוני אבטחה לנהגי התחבורה הציבורית.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il
לפרטים נוספים על עו"ד ניר אלטמן לחצו כאן

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר