תושב מזרח ירושלים בשנות ה-50 לחייו נעצר ביום שישי האחרון בחשד שביצע במספר הזדמנויות עבירות מין בבתו בת התשע בביתם בעיר. במשטרה בודקים חשד לפיו האב ביצע מעשים מדומים בבת משפחה נוספת. 

חקירת המשטרה החלה בסוף השבוע האחרון בעקבות דיווח שהתקבל וממנו עלה החשד כי במספר מקרים ביצע החשוד מעשים מגונים בבתו הקטינה. שוטרי תחנת שפט שביצעו את מעצרו של האב הובילו אותו לחקירה במשטרה ובשישי הוארך מעצרו בבית משפט השלום בירושלים בעוד יומיים. אתמול הובא החשוד לדיון בהארכת מעצר שנייה לטובת מיצויה של החקירה.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות וברגישות כל חשד לביצוע עבירות מין, ובפרט עבירות המבוצעות בתוך המשפחה וכלפי קטינים וחסרי ישע, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם עברייני המין באשר הם".

במקרה נוסף, עצרו אתמול שוטרי מחוז ירושלים תושב מרכז הארץ כבן 50 בחשד שביצע מעשים מגונים בגופו מאחורי גבה של קטינה ששהתה בבית עסק בבית שמש. בלשי תחנת המשטרה בית שמש של מחוז ירושלים, עצרו כאמור אתמול בשעות הצהריים את החשוד לאחר שנצפה כשהוא מבצע מעשים מגונים תוך שעינג את עצמו, כל זאת במרכז בית העסק כשעמד מאחורי נערה צעירה ששהתה במקום. 

לפני כשבוע הוזעקו שוטרי תחנת בית שמש אל בית העסק בעקבות דיווח מפי הקטינה ואימה ששהתה עמה. על פי החשד, בעת שהסתובבה הקטינה בחנות בגדים, עקב אחריה במשך דקות ארוכות החשוד ותוך כדי כך ביצע מאחורי גבה מעשים מגונים בעצמו. 

בשלב מסוים הבחינה הקטינה במעשיו של החשוד ודיווחה על כך לאימה שהזעיקה כאמור את השוטרים למקום. בדיקות מהירות שערכו השוטרים וחקירה שנפתחה, הובילו את המשטרה לחשוף את זהותו של החשוד והוצאת צו מעצר נגדו. היום בשעות הצהריים הוא אותר בביתו במרכז הארץ ונעצר על ידי הבלשים. הוא הועבר לחקירה בתחנת בית שמש ומחר (שני) יובא בפני בימ"ש ירושלים לדיון הארכת מעצרו.