המשטרה עצרה חשוד בן 27 מת״א בחשד לביצוע עבירות מין חמורות נגד קטינות בנות 16-9 אותן איתר ודובב בקבוצות ווטסאפ. היום (חמישי) הוגשה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך. 

תחילת החקירה בתלונה שהוגשה במשטרה על ידי אמה של קטינה שהייתה בת 15 דאז, לאחר שמצאה בטלפון של ביתה שיחות, התכתבויות ותמונות בעלות אופי מיני.

בעקבות התלונה, חוקרי מחלקת משפחה של תחנת שכונות פתחו בחקירה אינטנסיבית במסגרתה חשפו סיפור מזעזע מתמשך, שכולל פגיעות מיניות ואירועי אינוס ב-10 קטינות בגילאים בין 9 ל-16, אותן איתר החשוד באופן מתוחכם ושיטתי.

על פי החקירה, החשוד נהג להתחבר לקבוצות ווטסאפ בהן היו גם הקטינות, שם התיידד עימן ורכש את אמונן, תוך ניהול שיחות, כשהקטינות משתפות אודות קשיים ומורכבויות החיים והחשוד מייעץ ומציע להן עזרה והגנה מפני מי שמבקש לפגוע בהן לרבות תוקפים, אנסים ועוד. 

לאחר שזכה באמונן היה החשוד מעביר את השיחות לפלטפורמות של אינסטגרם וטלגרם בשיחות סודיות על מנת שלא יהיה לבנות תיעוד והיה מדרדר אותן לשיחות בעלות אופי מיני, שיחות וידאו ושליחת תמונות וסרטונים, כשהחשוד שומר את התיעוד. במספר הזדמנויות, החשוד אף ניסה לסחוט את הקטינות באיומים כשאמר להן שאם ינתקו עימו קשר, הוא ישלח את התיעוד למשפחותיהן.  

החוקרת שישבה על התיק הצליחה להתחקות אחר החשוד והשוטרים ביצעו את מעצרו. בשלב מסוים בחקירתו נשבר החשוד ושיתף אותה בעבירות חמורות נוספות שביצע. החשוד תיעד את כל המעשים ושמר אותם אצלו. למשטרה לקח שבוע שלם להוריד את כל הסרטונים והראיות שקשורות לעבירות החמורות, ו"אבן אחרי אבן" הצליחו לקשור את החשוד למעשים.

במהלך החקירה עלה כי החשוד, לא רק שהיה מודע לגילן של הקטינות, אלא שבחר לדבר איתן כי לדבריו, הן היו היחידות שהסכימו לדבר על כל נושא בעוד שבנות מבוגרות יותר היו עסוקות מדי. עוד עלה מחומר החקירה כי הקשרים יצרו אצל החשוד גירוי מיני ותחושת גבריות.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בביהמ"ש השלום ת"א ובסיומה של החקירה הוגשה היום כאמור בעניינו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.