סגנית נשיאת בית המשפט לנוער בפתח תקווה, השופטת שרון עצמון הלוי, גזרה עשרה חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס על קטין שהחזיק בביתו נשק. בזמן ביצוע עבירת החזקת הנשק, הקטין היה מצוי בחלופת מעצר תחת תנאים מגבילים מתוקף החלטת בית משפט בתיק אחר בו הודה בעבירה של החזקת נשק.

הקטין היה אמור לשהות במעצר בבית במקום שנקבע בהסכמה, אך למרות זאת, שהה הקטין בבית אימו בניגוד להחלטת בית המשפט. בבית אימו החזיק הקטין בתת מקלע מאולתר וכן במחסנית תואמת (ובה 14 כדורי 9 מ"מ). שוטרים שהגיעו לערוך חיפוש בביתו, מצאו את כלי הנשק לאחר שהקטין השליך אותם מחלון הבית אל חצר סמוכה בזמן שהשוטרים ביצעו את עבודתם.

בגין עבירה זו, נעצר הקטין עד תום ההליכים, בין היתר כי סרב לצאת למסגרת חוץ ביתית לצורך טיפול. מהתסקיר עלה כי קיים סכסוך דמים בין המשפחה שלו לאחרת ולכן חושש לצאת מביתו, לדבריו בשל כך חזר לביתו (והפר את תנאי מעצר הבית) כי שם חש מוגן. הסנגורים טענו שהחזיק בנשק להגנה עצמית.

סגנית הנשיאה התייחסה בפסק הדין לטענה של הגנה עצמית וגם לבקשה מטעם הפרקליטות להטיל קנס על אמו של הקטין, כחלק מהעונש. השופטת קבעה כי יש חשיבות לגייס את כל המערכות למלחמה בעבירות הנשק, כולל מערכות החינוך וההורים: שישגיחו על הקטינים וידאגו שלא יבצעו עבירות.

לאור זאת כחלק מהעונש, הטילה השופטת על האם קנס של 2,000 שקלים. על הקטין כאמור הוטל עונש של עשרה חודשי מאסר בפועל, שישה חודשי מאסר על תנאי וקנס של 4,000 שקלים.