כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד כנגד סעיד עתילי בן ה-21 מבת ים ומוראד עתמאנה בן ה-28 מתל אביב, בגין ניסיון חיסול שהתרחש בחודש שעבר בצפון תל אביב. 

שני תושבי אשדוד המזוהים עם ארגונו של דומרני נעצרו בחשד שהיו בדרכם לבצע חיסול
הותר לפרסום: נעצרו חשודים בחיסול חבר בארגון הפשיעה של מוסלי

מכתב האישום עולה כי עתילי ועתמאנה יצרו קשר עם אהאב אבו רמדאן ואנשים נוספים ורקמו תוכנית לחיסולו של הקורבן. במסגרת ההכנות לחיסול, התקינו מכשיר מעקב מבוסס GPS על רכבו, ששידר את מיקומו בזמן אמת. כמה ימים לאחר מכן, העביר עתמאנה לעתילי את מיקומו הנוכחי של הקורבן והאיץ בו בהודעות באפליקציית טלגרם לבצע את החיסול.

מאוחר יותר באותו יום, יצאו עתילי ואבו רמדאן מביתם, לבושים בשחור ומצוידים באקדח והחלו בנסיעה מהירה לכיוון מיקומו של יעד החיסול. השניים נסעו על קטנוע בנסיעה פרועה, בעודם חוצים צמתים רבים באור אדום. השניים איתרו את הקורןב בסמוך לרכבו ברחוב רקנאטי, ירו לעברו שמונה יריות ונמלטו מהמקום. בעקבות מעשיהם נגרמו מספר פגיעות וחורי ירי לרכב באזור הכנף השמאלית והגלגל השמאלי הקדמי.

הנאשמים נמלטו דרומה לבת ים, הסתירו את הקטנוע עליו רכבו והחליפו את בגדיהם. כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע (רצח) וניסיון לרצח. בנוסף, לעתילי מיוחסות עבירות של סיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורה, נשיאה והובלה של נשק שלא כדין ושיבוש מהלכי משפט.