החשד להתעללות בגן ילדים בראש העיןתושבת כפר קאסם בת 32, הסייעת שעובדת בגן, שוחררה אמש ממעצר על ידי בית המשפט, לאחר חמישה ימים. זאת, לאחר שהפרקליטה העמידה בפני בית המשפט ערובה גבוהה לחלופת מעצר. בתוך כך, הגיעו הורים נוספים למשטרה והגישו תלונות נוספות על עבירות התעללות כלפי ילדיהם, שלפחות אחת האימהות התלוננה על אותה הסייעת, ושני הורים נוספים התלוננו על סייעת אחרת תושבת ראש העין, ומייחסים לה חשד של חבטות בראש לפעוטות.

במשטרה החלו לצפות בסרטונים מתוך מצלמות האבטחה. מעלת המעון הגיעה לתחנת המשטרה בראש העין וביקשה מהחוקרים להשיב לה את המצלמות, בטענה שההורים דרשו ממנו שיהיה מצלמות במעון. על הפנייה הזו, זעמו ההורים: "אתמול התקיימה אספה להורים שנמשכה מספר שעות במהלכן נכח עורך דין מהשורה הראשונה ודרש מהגננת להציב מצלמות חדשות כדי שהילדים שלנו לא יהיו מופקרים, במיוחד לנוכח העובדה שאנחנו מתלוננים על סייעת נוספת שעדיין עובדת במעון. ביקשנו שהמשטרה תשחרר את המצלמות ואנחנו רוצים שהחוקרים ייצפו במצלמות ויביאו לכל עבירה ומקרה התעללות שהיה במעון".

כזכור, תושבת כפר קאסם בת 32 נעצרה השבוע בחשד לפגיעה בפעוטות כבני שנתיים בגן בראש העין בו עבדה. על פי החשד, העובדת הטיחה את הפעוטות במזרון. המשטרה הורידה את מצלמות האבטחה, והחלה בצפייה בסרטונים.