על פי כתב האישום שהוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע על ידי פרקליטות מחוז דרום, אלאטרש, בדואי בן 18 מחורה שבנגב, הסיע פלסטיני ממחסום מיתר לכיוון אשקלון. באמצע הדרך, אלאטרש ירד מהכביש לשביל עפר, ועצר בחורשת עצים סמוך לאיבים.

שני צעירים מירושלים נעצרו בחשד שגרמו נזק לכנסייה בעיר ונמלטו

בת 40 נפצעה באורח קשה מפיצוץ בלון גזיה בנגב

אלאטרש נעל את דלתות הרכב כך שהפלסטיני לא היה יכול לפתוח את הדלת, והוציא מתא בדלת ליד הנהג אקדח דמה והצמיד אותו לראש של הפלסטיני תוך שהוא מחזיק בידו השנייה גז פלפל המכוון לפניו של הפלסטיני.

אלאטרש דרש מהפלסטיני להוריד את הראש אל רצפת הרכב, והפלסטיני עשה זאת מחשש לחייו. במקביל, אלאטרש דרש מהפלסטיני שיוציא את הארנק שלו וימסור לו את הכסף שלו. בשל החשש מאלאטרש, הפלסטיני ציית להוראותיו.

הפלסטיני ניסה להתחנן לאלאטרש שלט יקח את כספו, ואמר לו כי אביו נפטר ואמו חולה וכי הוא היחיד שמפרנס את המשפחה, אך אלאטרש לא השתכנע ואף המשיך בביצוע השוד.

אלאטרש אמר לפלסטיני שהוא מהמשטרה, ודרש ממנו שייתן לו את הטלפון הנייד ותעודת הזהות שלו. הפלסטיני ציית כשראשו עדיין מופנה אל קרקעית הרכב מחשש לחייו. אלאטרש צילם את תעודת הזהות של הפלסטיני ואמר לו כי במידה ויפנה למשטרה – הוא ירצח אותו.

אלאטרש שדד מהפלסטיני 450 ש"ח בסך הכל, והשאיר אותו לבדו בחורשה. הפלסטיני החליט לא לשתוק והגיש תלונה במשטרה אשר הובילה להגשת כתב האישום. בפעולה מהירה של המשטרה, עוד באותו היום אלאטרש נעצר.