יחידת הביטחון של דואר ישראל חוקרת חשדות לאי־סדרים ביחידה האחראית על חלוקת דואר לשכונות במזרח ירושלים, אשר משויכת לסניף הדואר "הורדוס" ברחוב צלאח א־דין.

בבדיקה פנימית התגלה כי מאז שנת 2021, באופן חוזר ומודע, נמנעו יחידות דואר בסניף מחלוקה של דברי דואר רבים בתקופות של עומסי עבודה חריגים, כך שעשרות אלפי מכתבים אוחסנו במקומות שונים ביחידה, במקום להימסר לנמענים כנדרש. במקרים מסוימים, דברי הדואר נמסרו באיחור של שנה או יותר, או שלא נמסרו כלל.

הנושא עדיין בבדיקה והיקפי, סוגי וותק פריטי הדואר שהוחבאו במקומות שונים ביחידה נבדקים. כחלק מהבדיקה, הוחלט כבר בשלב זה על השעיית עובדים ביחידה עד תום החקירה והבירור.

חברת דואר ישראל נמצאת בקשר עם מוסדות וחברות, שמכתבים מטעמן לא נמסרו ליעד ותפעל לחלוקה או החזרה של המכתבים בתיאום עמן.
בדואר ישראל ציינו כי הם רואים את המקרה בחומרה והדגישו, כי בשנה האחרונה החברה הפכה כל אבן ואבן, על מנת לוודא שתוכנית ההבראה מצליחה להביא את הדואר לפסים של צמיחה, על יסודות איתנים וראויים, ללא פשרות ועם שירות טוב לציבור.

עוד ציינו בדואר ישראל, כי כחלק מהמהלך הנרחב של הסדרת הפעילות של החברה ברמה התפעולית, הארגונית והשירותית, הופעלו בקרות שונות, שבעקבותיהן החלה החקירה הנוכחית. כחלק מהפעולות המיידיות שנוקטים בחברה, יופרדו פעילות מיון וחלוקת הדואר ופעילות סניף הדואר באותה יחידה ובמקביל, יוגברו הפיקוח והניטור של הפעילות ביחידה.