הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

הסכום הזה מתווסף לחצי מיליון שקלים שקיבלה הצעירה מהמוסד לביטוח לאומי. על פי התביעה, התובעת, הלכה באולם, בסמוך לעמדת בידוק העובדים, כשלפתע נפלה על ראשה פלטת מתכת גדולה וכבדת משקל והיא נחבלה בראשה. לאחר התאונה פונתה התובעת למרפאה בשדה התעופה, שם אובחנה חבלה וחתך עמוק בצד הימני של הראש. נוכח חומרת פציעתה, הובהלה התובעת באמבולנס לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם אובחנה חבלת ראש ונרשמו תלונותיה בדבר כאבי צוואר, כאבי ראש בחילות וסחרחורות. לאחר סגירת החתך באמצעות סיכות שוחררה התובעת לביתה להמשך מעקב רפואי ומנוחה.

עורך הדין אלי דסה (צילום: דור סבג)
עורך הדין אלי דסה (צילום: דור סבג)

התובעת אשר נפגעה בתאונה בראשה וסבלה מכאבי ראש וסחרחורות, החלה על פי טענת עו"ד דסה, לסבול גם מדיכאונות, מהתפרצויות זעם, מפחדים, מחרדות, מהתקפי פאניקה, התפרצויות בכי ועוד, בעטיים הופנתה למעקב פסיכיאטרי ונוירולוגי. גם טיפולים אלה לא הביאו לכל שיפור במצבה הנפשי והיא המשיכה לסבול מהתקפי חרדה בתדירות גבוהה, התפרצויות בכי, בעיות שינה ודיכאון, הוגבר מינון התרופות אותן היא נטולת והיא החלה בטיפול אינטנסיבי במרפאה לבריאות הנפש בבית החולים ולאחר מכן עברה לטיפול במרכז לבריאות הנפש בבאר יעקב.

לתביעה צורפה חוות דעת של מומחה בפסיכיאטריה, אשר בדק את התובעת קבע כי היא סובלת מנכות זמנית בשיעור 30% מיום התאונה ולמשך שנה וכן נכות צמיתה בשיעור 20 אחוזים בגין הפרעה פוסט- טראומטית. "התאונה אירעה כשתובעת היתה בת 24 בלבד, טרם החלה לכתוב את מסלול חייה התעסוקתיים וזה המועד בו מתחילים בוגרים בגילה של התובעת ללמוד ולחפש עיסוק עתידי.

לפרטים נוספים על עו"ד אלי דסה לחצו כאן

עובר לתאונה עבדה התובעת כנציגת מכירות ותכננה להתחיל בלימודים אקדמאיים. מחמת מגבלותיה הנובעות מהתאונה, נאלצה התובעת להפסיק את עבודתה, ונעדרה משוק העבודה זמן רב, רק לאחרונה החלה התובעת לעבוד כסייעת בגן ילדים אך התקשתה מאוד בעיסוקה ועברה לעבוד בתחום הנהלת החשבונות", כתב עו"ד דסה בתביעה והוסיף: "לתובעת נגרמו הפסדי שכר כבדים. אין ספק, כי מועד התאונה אירעה בנקודה קריטית בחייה של התובעת, זמן בו התחילה התובעת לחפש דרך תעסוקתית והחלה בחיפוש לימודים אקדמאיים. אין ספק כי מגבלותיה של התובעת ימשיכו ללוותה בכל עבודה בה תבחר בעתיד".

"סירובן התמוהה של הנתבעות להעביר לתובעת ואלי כעורך דינה את סרטון הוידאו בו תועדה הפגיעה עצמה, סרטון שמצוי בידיהן כמובן, לא רק שלא שירת את הנתבעות אלא אף היה להם לרועץ" אומר עו"ד דסה. כאמור באחרונה, הגיע עו"ד דסה להסדר עם הנתבעים לפיו ישולמו לתובעת כחצי מיליון שקלים, זאת פרט לחצי מיליון השקלים שקיבלה מהביטוח הלאומי. בית המשפט העניק להסדר תוקף של פסק דין.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר