שעות אחדות אחרי שדווח על היעדרותה וחשש לחייה של מריה פאיוביץ מפתח תקווה, זאת בעקבות כתמי דם שנמצאו בדירה שבה היא מתגוררת ברחוב העלייה השנייה בפתח תקווה, איתרה המשטרה את בן זוגה, תושב העיר בן 34, כשהוא שוהה בדירת חברו באשדוד כשלצידו בת הזוג עם סימני חבלה קשים בפניה. בן הזוג נעצר והיום (ראשון) האריך בית משפט השלום בפתח תקווה את מעצרו של החשוד בשלושה ימים, עד ליום רביעי.

במשטרה חושדים כי בן הזוג העלים את בת זוגו מהדירה כדי לטשטש את החבלות שגם לה וכן לשבש את החקירה, זאת אחרי שתקף אותה קשות בפניה וגרם לה חבלות חמורות מדממות.

בשבת האחרונה הגיע דיווח למשטרת פתח תקווה אודות פאיוביץ, בת ה–32 שיצרה קשר בשישי בצהריים ומאז הקשר עימה נותק. ושוטרי תגבור ממרחב השרון בפיקודו של מפקד המרחב תנ"צ נתי גור הוזנקו לסייע בחיפושים אחר הנעדרת שכאמור עלה חשש לחייה.

החוקרים ניתחו באופן מדוקדק את הזירה ונתיבי ההימלטות האפשריים של החשוד, כאשר בסיומן הצליחו בלשים במהלך סריקות נרחבות בשטחים נרחבים באשקלון ובאשדוד בסיוע אמצעים טכנולוגיים ותשאול פרטי במספר מוקדים להתחקות אחר החשוד בתקיפה והוא נעצר בדירת חברו באשדוד. בדירה שהתה, כאמור, גם הקורבן כשעל פניה ניכרו סימני חבלה קשים והיא הובאה חזרה לפתח תקווה לא לפני שמסרה עדות וקיבלה טיפול רפואי.

בתום חקירתו של החשוד הוא נכלא כאמור והבוקר הובא לבית המשפט שהאריך את מעצרו. החקירה נמשכת.