בעקבות בקשת הסגרה שהוגשה על ידי המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה נגד אולגה זבירוב, שנמלטה מישראל לאחר שהורשעה בגרימת מותה ברשלנות של פעוטה ששכחה ברכב הסעות, זבירוב הוסגרה הבוקר  (רביעי) לישראל לצורך המשך ניהול ההליך הפלילי.

כזכור, בשנת 2014, לאחר הרשעתה ובטרם דיון הטיעונים לעונש, נמלטה זבירוב לאוקראינה, מדינת אזרחותה, ומאז לא שבה. לאורך השנים נעשו ניסיונות רבים להשיבה לישראל לצורך המשך ניהול ההליך הפלילי, אך בשל היותה אזרחית אוקראינה לא היה ניתן להסגירה. בחלוף כמעט עשור, בתאריך 23.12.2022, נודע למדינת ישראל כי זבירוב הגיעה לסלובקיה, ולאחר שהמחלקה הבינלאומית הגישה בקשה למעצרה זמני, נעצרה זבירוב בסלובקיה באותו היום. בהמשך הגישה המחלקה הבינלאומית בקשת הסגרה רשמית, אז החלו ההליכים המשפטיים לצורך הסגרתה לישראל, אשר הושלמו עם נחיתתה בישראל וזבירוב הובאה להארכת מעצרה בבית משפט השלום בפתח תקווה. 

התיק הפלילי נוהל על ידי עו"ד עינת בניטה מפרקליטות מחוז מרכז ותיק ההסגרה נוהל על ידי עו"ד ג'ני קרמניוב מהמחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה. מעצרה תואם ובוצע בשיתוף המחלקה לתיאום מבצעי בחטיבת המודיעין של משטרת ישראל וחולית אינטרפול במטה הארצי.