אלירן חובלשווילי, בשנות ה-30 לחייו אשר הקשור למאפיה הגאורגית באשדוד, נפצע באורח קשה היום (ראשון) באירוע ירי ברחוב העצמאות בעיר. בתום מצוד של כוחות המשטרה, בהם נכלל המערך האווירי, נעצרו באזור מודיעין שני חשודים בניסיון החיסול. בהמשך היום, נעצר חשוד נוסף שנמלט ברכב אחר ובתום מצוד הוא אותר במרכז הארץ. 

בעקבות האירוע, מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן קיים הערכת מצב מיוחד מיוחדת עם סגל פיקוד מרחב לכיש, במהלכו אמר כי "מדובר בחולייה של מתנקשים חמושים שבזכות פעילות מהירה של יחידות מרחב לכיש, יחידות מחוזיות וארציות בסיוע של מסוק משטרתי ובתיאום מצוין ביניהם, הצלחנו להגיע מהר מאוד אל הרכב והחשודים בביצוע הירי. הפעילות משקפת מאמץ מאוד סדור של המרחב בכדי לשים את היד על כל מי שבוחר לבצע מעשים מסוג זה. נמשיך במאמץ הגדול במחוז הדרום במאבק בפשיעה החמורה ונעשה את הכל בכדי להביא לדין את החשודים".

בהערכת מצב שקיים בזירה מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה רועי ולדמן, החליט להטיל את החקירה על ימ"ר לכיש, וציין: "לא נאפשר לעבריינים וארגוני הפשיעה להרים את ראשם, סכסוכים היו וכנראה תמיד יהיו, והמשימה שלנו היא לרדוף את אלו שמבקשים לפגוע ולקחת חיים, להשתדל להיות תמיד צעד אחד לפניהם, ולמצות עמם את מלוא חומרת הדין".