אירוע חריג בצה"ל: חייל הורשע בביצוע מעשה מגונה בחיילת שאותה הכיר טרם גיוסה. הוא ניצל את גישתו אליה, מתוקף תפקידו, לאחר שהתגייסה לצבא. למרות שהבהירה שאיננה מעוניינת בקשר אינטימי איתו, הוא חשף את עצמו בפניה והמשיך לפנות אליה לאחר מכן עד אשר חסמה אותו.

החייל ערער לבית הדין הצבאי אך נדחה. בית הדין קבע כי פסק הדין היה מידתי. בפסק הדין נכתב כי "בעת בחינת נסיבות ביצוע העבירה שביצע המערער, שקלנו את העובדה כי ניצל את מעמדו ותפקידו במראת היחידה כדי להיפגש עם נפגעת העבירה שהייתה בימיה הראשונים של שירותה הצבאי, כדי לכפות עליה מגע מיני. מבלי לשאול לרצונה, הפשיל את מכנסיה ותחתוניה והותיר אותה עירומה בפלג גופה התחתון, אחז בישבנה והושיב אותה על המיטה, כשהוא מתעלם מבקשותיה החוזרות ונשנות לחדול ממעשיו".

עוד ציינו השופטים כי "המערער המשיך במעשיו והתעלם מבקשותיה של נפגעת העבירה תוך שהוא מנשק על שפתיה ונוגע בחזה. לבסוף המערער אף הפנה את ידו לעבר פלג גופה התחתון בעודה ערומה. מעשיו נפסקו אך בשל פעולה אקטיבית של נפגעת העבירה, אשר לאחר שבקשותיה החוזרות ונשנות להפסיק לא נענו, הרחיקה אותה ממנה. גם לאחר מכן, הוסיף המערער והפנה אל נפגעת העבירה הודעות בעלות אופי מיני, במשך תקופה שארכה כשישה חודשים, עד שהיא נאלצה לחסום אותו ולא אפשרה זאת עוד".

עוד קבעו השופטים כי מעשיו של החייל, שבהם התעלם במופגן מרצונה של נפגעת העבירה, "מלמדים על היעדר חסמים". בפסק הדין צויין כי "המערער רמס את כבודה של נפגעת העבירה ופגע ברגשות בפרטיותה ובאינטימיות שלה, תוך שהוא מנצל את תפקידו ומעמדו ביחידה, ואף את היותה של נפגעת העבירה חיילת חדשה. אין זאת, אלא, שמעשיו מצויים ברף גבה, ביחס לעבירות של מעשה מגונה".