הגנב חוזר למקום הפשע ואז נלכד: תושב יפו שנצפה ע"י אזרח, כשהוא מנסה לפרוץ לבית הכנסת ביפו, נעצר זמן קצר לאחר מכן ע"י שוטרים שנקראו למקום, ובחיפוש על גופו נתפסה אצבע מתכת, המשמשת לקריאה בתורה. בחיפוש בביתו, נתפסו תשמישי קדושה נוספים, חלקו נגנבו מאותו בית הכנסת, מאירוע קודם, ואחרים מבתי כנסת נוספים, שכעת במשטרה מנסים לאתר את המיקומים שלהם. 

חמישה נעצרו לאחר שהפיצו סרטונים אינטימיים של קטינות בטלגרם
חיסול בלוד: תושב העיר נרצח לאחר שמטען התפוצץ ברכבו

בלילה שבין מוצאי שבת לראשון, נצפה תושב יפו כשהוא מנסה לפרוץ את בית הכנסת בעיר. השכן, שגילה ערנות, הזעיק את המשטרה ושוטרים שהיו במקום והגיעו תוך זמן קצר, איתרו את החשוד, שבתגובה הציג את עצמו כגבאי בית הכנסת, והוסיף כי המפתח נתקע לו במנעול. 

עקב כך שהשעה הייתה כבר מאוחרת, שהשעה הייתה מאוחרת ובית הכנסת היה אמור להיות נעול בנסיבות אלו, פנו החוקרים ואיתרו את גבאי בית הכנסת האמיתי, וזה סיפר להם כי בית הכנסת נפרץ בלילה קודם לכן, והמתפללים טרם הספיקו להגיע להתלונן במשטרה. בעקבות המידע, נתבקש הגבאי להגיע למשטרה להגיש תלונה, וזאת בשעה שהחשוד בחדר החקירות. 

במקביל, יצא צוות שוטרים אל ביתו של שופט תורן בבית משפט השלום בתל אביב, וביקש צו חיפוש לביתו של החשוד. עם הצו החתום, והחשוד שסיים את חקירתו הראשונה, הגיעו השוטרים לביתו של החשוד, ותוך זמן קצר איתרו במקום תשמישי קדושה יקרי ערך, ואביזרים נוספים. 

בתום בירור, עלה כי חלק מתשמישי הקדושה נגנבו מאותו בית הכנסת, בלילה קודם לכן, ואילו פריטים נוספים נגנבו מהתפרצויות לבתי כנסת אחרים, שכעת מנסים במשטרה להתחקות אחריהם. מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט.